Gast Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 heb het volgende probleem krijg geen verbinding met internet winxp adsl, heb wel verbinding met mijn laptop via netwerk maar als ik naar internet wil geen verbinding. als ik norton uitschakel wel staat deze verkeerd ingesteld of moet ik deze opnieuw insalleren
Crest Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 Citaat: heb het volgende probleem krijg geen verbinding met internet winxp adsl, heb wel verbinding met mijn laptop via netwerk maar als ik naar internet wil geen verbinding. als ik norton uitschakel wel staat deze verkeerd ingesteld of moet ik deze opnieuw insalleren Wat heb je van Norton? Internet security? Firewall? Heb je soms in het begin aangegeven dat bepaalde programma's niet het internet op mochten? Dat zou het moeten zijn. Kijk bij Norton en gooi eerst de geblokkeerde programma's er uit en begin opnieuw met het zoeken naar contact met internet via Internet Explorer. Geef IE toestemming op het net op te gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen