Ga naar inhoud


Is hummie wel zo goed??


Gast

Aanbevolen berichten

Is de hummie wel zo goed??? Ik hed een philips se*a box,nu een hummie5400.<BR>Ooke ik kan alles nu wel weer zien maar lekker zappen is er niet meer bij.<BR>Het duurt een eeuwighijd voor ik de volgende zender krijg te zien en naar even gezapt te hebben loopt hij voor de zoveelste keer weer eens vast, moet ik weer uit mijn luie stoel om dat ding weer uit en aan te doen.<BR>Nou heb ik een van de nieuwste versies loader 2008,maar ik vind dit best wel een klein drama.<P>Het is maar dat je het weet voor je z`n hummie gaat aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien wordt het tijd dat je je aston 1.00 eens op zolder parkeert en een 1.03 of hoger neemt... <P>Of als je een rotor hebt je zap lijst even iets slimmer in elkaar zet, zodat ie niet van 20e naar 20w en dan weer naar 19.2e gaat...<P>Een humax schakelt met een enkele lnb of met een monoblock binnen de seconde hoor, anders is er wel degelijk iets fout met je opstelling. Met een recente software versie en een 1.05 aston loopt een humax nagenoeg NOOIT vast!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK vind de opmerking wel goed geplaatst mits dit het geval is MAAR ik heb een aston1.05 en schakel tussen hotb en astra met het22khz sing.,en aan de sortering van de kanalen ligt het ook niet.Dus het algemene probleem blijft liggen.Maar uit u verhaal blijkt dat het met de oudere hummies nog beroerder gesteld is. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem had ik dus ook stond af en toe stil. Je kunt dit simpel oplossen door de humax te aarden, gewoon een standaard coax kabeltje van de humax naar de tv of vanaf de kabel aansluiting naar de humax doet wonderen.<BR>Deze informatie heb ik trouwens van de humax site

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt musky, dat heb ik ook wel eens gelezen, het heeft bij mij nog nooit tot problemen geleid, het is zéker het proberen waard, als je de hierboven omschreven problemen ervaart.<P>Nogmaals: de hierboven staande problemen met een humax zijn NIET normaal, ik zou hem maar eens retour richting leverancier brengen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel zo, een vriend van mij heeft ook z`n hummie en heeft de zelfde problemen.Als je een se*a boxs gewend bent loopt een hummie wel heel traag. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je kom laten we een film gaan kijken,doe ik me hummie aan zien we beeld en horen we een hoge piep toon,gouw hummie uit zetten en weer aan doen.<BR>Geen geluid meer,niet via scart,oudio uitgang en uhf uitgang,lang leven de lol.<BR>Wordt een retoertje dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...