Ga naar inhoud


Humax 5100 Cable - frequency/PID instellingen?


Gast

Aanbevolen berichten

Inmiddels staat sinds gistermiddag 1 uur (het is nu bijna 9 uur 's avonds de volgende dag) mijn humax 5100 cable op 2x auto de kabel frequentie te scannen, hij is 'al' op 80% dus het binnenlopen van de kanalen duurt bijna 48 uur (is niet gek...)<P>probleem is, dat ik me zorgen maak over de symbol rate, die staat standaard op 5156, maar als die niet goed staat, krijg ik straks vast de melding 'no services found'.<P>Is er al eens iemand die zo'n doos op de kabel heeft aangesloten? Ik verwacht hier in amsterdam m*vieh*use (cr*pto) en c+ te kunnen ontvangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou, na 36 uur inladen is het duidelijk... een symbolrate van 5165 is niet correct LOL<P>Is er niemand die een digi-kabel-doos van onze hilversumse vrinden heeft staan en even de settings wil afkijken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kicken zeg, zo'n toppic waar ik in m'n eentje fijn tegen mezelf kan zwammen...<P>enfin, ik heb inmiddels de amsterdamse m@vieh@use lijst compleet, in totaal zo'n 80 zenders, alleen k'naal'taal moek nog hebben!!<P>als iemand de hnf wil hebben, laat maar weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, kijk eens... op f=454558, SR=6900 en 64QAM krijg ik anwb weer en verkeer en TVE binnen...<P>kom op mensen, kijk eens even op die toverdoos van je!!! dit duurt URENen het is mooi weer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk iemand die ook eens iets op de kabel probeert...<P>Waar heb je die 5100C vandaan, ik krijg in Nederland overal nul op rekest... <P>Hier in Rotterdamn moet er wel iets te doen zijn met Mr Z*p/U*C D*g*t*l, toch?<P>gr<BR>skyav

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grinnik... ja, als ik dat zeg, word ik meteen van sat4all gebanned, je mag namelijk geen commerciele links plaatsen, tenzij het 'bepaalde bedrijven' betreft, zeg maar... Ik stuur je wel een prive bericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...