Gast magnifor Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Kan iemand mij vertellen waarom je een funcard nodig hebt als je een emu gaat gebruiken? Ik ben nog een beginner, dus sorry als dit een noob vraag is.
DINGES Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Origineel bericht van: magnifor Kan iemand mij vertellen waarom je een funcard nodig hebt als je een emu gaat gebruiken? Ik ben nog een beginner, dus sorry als dit een noob vraag is. Hallo omdat de keys op je fun worden geschreven dus je heb altijd een fun of dergelijke nodig zoveer ik weet
looney2 Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Origineel bericht van: DINGES Origineel bericht van: magnifor Kan iemand mij vertellen waarom je een funcard nodig hebt als je een emu gaat gebruiken? Ik ben nog een beginner, dus sorry als dit een noob vraag is. Hallo omdat de keys op je fun worden geschreven dus je heb altijd een fun of dergelijke nodig zoveer ik weet Maak er maar van: dat de ATR, die op een irdeto kaart zit nodig is HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
bob0r Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2008 Mij hoeven jullie niets meer te vragen, krijg nog af en toe wel eens een prive bericht, maar iets langer dan 2 jaar geleden heeft de bliksem hier alles meegenomen. Dit heeft mij zeer znel naar het HDTV-only tijdperk gebracht. Ik kan je alles vertellen over HDTV, encoders die ze gebruiken en technische details. Maar hoe het nu zit met de Humax 5400.... geeeeen ideeeee! ik heb nog wel dezelfde schotel en motor, die heb ik laatst met een mooie aandraaibare staalkabel weer superstrak afgericht! Zal binnenkort weer eens wat fotos maken, hehe, de laatste zijn van 2004. Ik gebruik alleen nog een PC kaartje: Technotrend S3200 DVB-S2 Nog steeds 45 west tot 45 oost. Ik heb wel een Marned ontvanger, die ook wel eens geupdate, maar die gebruik ik eigenlijk alleen om de motor te draaien Piece out! Jarod Middelman (bob0r) x264.nl webmaster !!geen URL in je handtekening!!
jeroenh Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Hoi Allen, Is er eigenlijk nog iets te ontvangen met de humax? T is al vrij lang geleden dat Ik hem nog heb geupdated en vraag me af of het nog de moeite is. K heb nl al een paar jaar een dreambox 500 maar wilde de dreambox boven neerzetten. Gr Jeroen
smetje limb.BE Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 natuurlijk kan jij je humax 5400 nog gebruiken in samenwerking met een linkey dan doet hij het net zo goed als je dream 500 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
jeroenh Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Hoi Smetje, Bedankt voor je reaktie , maar wat is een linkey ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen