Ga naar inhoud


patch humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb alle software 0 modem kabel sluit alles aan zegt wachten op verbinding humax ja hij stond standby en toen aangezet kon wachten tot ik een ons woog maar er gebeurde dus niets sprong gewoon op ned2 waar kan dit aan liggen ???????<BR> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


weet je dat zeker ik ben naar de humax site gegaan en daar stond toch echt dat het met de standby knop moest!!!maar op deze maniet maakt ie geen contact!!!heeft iemand ervaring met aan de achtekant aan en uit zette ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook eens gehad met een humax, heb toen de baudrate naar beneden gezet in het programma en toen ging het wel.<P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

>weet je dat zeker ik ben naar de humax <BR>>site gegaan en daar stond toch echt dat <BR>>het met de standby knop moest!<P>Je moet inderdaad je ontvanger uitzetten met de schakelaar aan de achterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na weer een halfe avond te zitte k*tte nog steeds niet kunne patche zal de kabel maar eens controleren volgens mijn heeft die aardige verkoper gewoon een serieel kabeltje in m'n mik gedouwt wordt vervolgd !!!greetz Mokum mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk heb je gewoon de verkeerde kabel je hoeft DUS niet de schakelaar op de achterzijde te gebruiken absolute onzin check de kabel de compoort en de baudrate setting en het juiste progje winoadk en probeer eens met een andere computer + gebruik je die compoort ook met andere doeleinden het kan zo zijn dat deze uitgeschakeld staat in de bios dus probeer hem ook op andere compoort....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ff iedereen bedanke die mij hebbe geholpe het bleek uiteindelijk de verkeerde kabel teruggeweest naar de comp.winkel en ff die kerel over de bali getrokke en nadat ie mij een ander kabeltje had gegeven weer losgelaten en daarna was het a piece of cake jongens en mischien dames nogmaals hartelijlk bedankt voor jullie support<BR>Greetz Mokum smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

HMMMM een seriele kabel past ook niet eens.<BR>daar zit een male en een female stekker aan,<BR>je zult dan een zogenaamde GENDER moeten gebruiken en dat lijkt me vreemd. <BR>Aan een Nul modem kabel zit aan beide kanten een female stekker dus dat past wel.!!!<P>De groeten bye Dave, Almelo. wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt wat je zegt maar de eerste kabel had ook 2 female stekkers maar na het kabeltje te hebben omgewisseld was het een fluitje van een cent (trouwens ook wel makkelijk dat het meteen nederlands is)en met de vorige lukte het voor geen meter de verkoper zij dat hij de verkeerde kabel had gegeven dus dat neemn ik dan maar aan bedankt voor je reply Greetz Mokum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal uitgezet ook knop achterop toen ik 'm achter aanzette begon het dloade meteen<BR>toen dload klaar was op standby drukken en klaar Greetz Mokum shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...