Ga naar inhoud


verkopen of??ß


Gast

Aanbevolen berichten

moet ik mijn hummie nu weer verkopen of wat..<BR>de files lopen er max 24h op nadien moet ik ze opnieuw branden.dat is toch de oplossing niet of wel soms???<BR>heb all mogelijke files reeds uitgeprobeerd.<BR>ligt het misschien aan de patch?<BR>graag oplossing <BR>luc

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo een antwoord haden we natuurlijk van nen<BR>hollander verwacht....<BR>dat is niet de oplossing van het probleem.<BR>graag een deftigere uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Toxic jij hebt het teminste begrepen. Ik denk dat ic706 een landgenoot van mij is smile.gif" border="0 (geen Hollander dus). <BR>@ ic706<BR>Wat ik enkel wou aangeven is dat het zeker niet aan de Humax ligt.<P>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker van die 'onder de 30,- goldcards' gekocht. Er is een afgekeurde partij goldcards in omloop die tegen braakprijzen worden verkocht, daar krijg je dit verschijnsel ook mee, zo zie je maar weer... goed kopen is duur kopen...<P>Ik zou zeggen: maak je leverancier bekend, zodat ze zichzelf aan dat soort partijen ophangen en niet ons arme hobbyisten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi babylon,<BR>mijn kaarten komen allen van de visioeend!!<BR>ik heb niets te klagen over de kaarten.<BR>als ik ze brand voor mijn dbox1 lopen die als een trein.aan de kaart zal het wel niet liggen.volgens mij word de kaart overschreven.zoals vanmiddag.ik had op pw zenders open en andere waren dan weer zwart.<BR>terinfo nog ik zwerf hier al meer als 1jaar de boards af zodus..groeten<BR>luc<BR>@exdumber...het klopt,maar ik woon niet in be.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...