Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie weet waar ik ergens een goede kanaal lijst kan downloaden??<BR>ik heb een lijst maar die werkt niet goed<P> confused.gif" border="0 <BR>in het menu kan ik allekanalen uit lezen maar geen beeld alles zwart <BR>ik zoek dus een goede kanaal lijst<BR>bedankt

Geplaatst:

niet goed werkende lijst???Wat kan hier niet goed aan werken????lmb`s goed angegeven BV astra op a of b hotb op a of b wink.gif" border="0

Geplaatst:

ik weet het ook niet ik heb er een andere lijst in gezet en alles werkt wel aleen sommige vrije kanalen doen het niet maar ik zoek een lijst voor nederland<BR>ned1 op 1<BR>ned2 op 2<BR>enz enz

Geplaatst:

ff reclame maken voor mijn website dan maar! laugh.gif" border="0 <P>Hier vind je mijn lijst voor de humax 5400. Ned 1 op 1, ned 2 op 2 enz.. Deze lijst zal ik binnenkort wel vernieuwen, want is van 7 mei. Over het algemeen werkt die nog wel goed.<BR> <A HREF="http://www.assiesat.be.tf" TARGET=_blank>www.assiesat.be.tf</A> <P>Grtz,<BR>Assie

Geplaatst:

Ik heb deze file gedownload.<P>Echter als ik deze upload zie ik helemaal geen verschil in mijn settings lijsten.<P>Ik heb hiervoor formule 3 v2.06 gebruikt. Ik krijg geen foutmelding dat er iets mis is gegaan. <P>Zou het kunnen komen dat ik de hummie heb gepached met hic10110pNL.hdf of heeft dat er niets mee te maken.<P>Wat doe ik verkeerd?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.