Ga naar inhoud


humax 5400 kanaal lijst


Gast

Aanbevolen berichten

wie weet waar ik ergens een goede kanaal lijst kan downloaden??<BR>ik heb een lijst maar die werkt niet goed<P> confused.gif" border="0 <BR>in het menu kan ik allekanalen uit lezen maar geen beeld alles zwart <BR>ik zoek dus een goede kanaal lijst<BR>bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet het ook niet ik heb er een andere lijst in gezet en alles werkt wel aleen sommige vrije kanalen doen het niet maar ik zoek een lijst voor nederland<BR>ned1 op 1<BR>ned2 op 2<BR>enz enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff reclame maken voor mijn website dan maar! laugh.gif" border="0 <P>Hier vind je mijn lijst voor de humax 5400. Ned 1 op 1, ned 2 op 2 enz.. Deze lijst zal ik binnenkort wel vernieuwen, want is van 7 mei. Over het algemeen werkt die nog wel goed.<BR> <A HREF="http://www.assiesat.be.tf" TARGET=_blank>www.assiesat.be.tf</A> <P>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze file gedownload.<P>Echter als ik deze upload zie ik helemaal geen verschil in mijn settings lijsten.<P>Ik heb hiervoor formule 3 v2.06 gebruikt. Ik krijg geen foutmelding dat er iets mis is gegaan. <P>Zou het kunnen komen dat ik de hummie heb gepached met hic10110pNL.hdf of heeft dat er niets mee te maken.<P>Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...