Ga naar inhoud

computer loopt steeds vast

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Dank je. Staat erbij wat de waarde zou moeten zijn? Dat mis ik nog wel eens bij van die analyse programma´s. Ik weet bijvoorbeeld dat de processor 1,6 volt nodig heeft, maar dat is dan ook een van de weinige waarde die ik weet.Als de juiste waarde er niet bij staat, ben ik niet de persoon die met het programma uit de voeten kan. Groeten, Borry

Bij de spanningen wel, bij de temperaturen niet. Ik zeg wel dat ik hetzelfde
heb gehad op een vorig en huidige systeem. De kloksnelheid terug gezet en het
probleem (van oververhitting) was over.

Bij mijn huidige systeem heb ik de snelheid verhoogd totdat alles vastliep.
Vervolgens de klok verlaagd met kleine stapjes en alles werd op een gegeven
moment weer stabiel. Conclusie (bij mij) processor oververhit.

Sterkte ermee.

HG CC

PS mooi programma, geeft ook al de info van jouw hardware.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

zet er maar eens een ander harddisk in ik heb het zelfde probleem gehad,andere hd en liep weer als een trein

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

• 2 weken later...
Geplaatst:

Allemaal enorm bedankt voor het meedenken. Mijn pc loopt nu al een dag of drie niet meer vast. En nog weet ik niet zeker wat de oorzaak is. Begin vorige week kocht ik een module intern geheugen. 256 mb van Kin*st*n die zette ik in de plaats van 512 mb van een merk dat niet in het boekje van het moederbord werd geneomd als aanbevolen geheugen. Dat maakte geen verschil. Ik heb een oud microfoontje voor de pc. Dat is nu niet aangesloten en de pc loopt momenteel niet meer vast. Ik durf eigenlijk niet te testen of hij dat wel doet als ik de microfoon weer aansluit, ik vind het prima zo. Ik had ooit eens een modemkaartje dat zorgde ervoor dat een pc helemaal niets meer deed, terwijl datzelfde kaartje in een andere pc prima werkte. Logica is soms ver te zoeken. Groeten, Borry.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen