Ga naar inhoud


Embedded Seca Humax 5400?


Gast

Aanbevolen berichten

Lieve vrienden,<BR>Ik heb net een Humax 5400 receiver gekockt smile.gif" border="0<BR>Deze receiver is Embedded IRD*T*. now heb ik gehoort dat het mogenlijk is om hem ook Embedded S*CA en VI*CC*SS te maken. Weet er ieman iets van of heb ik ggen keuze en moet in een Aston Cam kopen om de nederlandse kanalen te kunnen zien???<BR>Heel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met een "season interface" en de software "wallbanger" of "HBemu" kan je in met de embedded i*rd*t* twee andere systemen emuleren (s*c* en v**cc*ss, eigenlijk drie als je b*t*cr*pt meerekent, maar dan moet je wel je Hum "patchen"). Verder nog benodigd : een PC. Dus stook je searcher maar warm en met de keywords "" kan je dan een en ander opzoeken...Veel geluk...(ps: voor de software kan je eens zien in de "software sectie")<P>Alfa One

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej,<BR>vraagje over het ds9 project, ik ben hier en daar al deze kreet tegengekomen. Maar iets concreets heb ik nog niet gevonden.<BR>Wie kan mij een url geven waar ik iets meer kan lezen?<P>of meelen mag natuurlijk ook.<BR>groetjes<BR>------------------------------------------<BR>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...