Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik was om iets te zoeken een kom ik bij knoct caart II . heeft iemand info over die card

vg

manimal

[color:"red"] Zou je de volgende keer je onderwerptitel zorgvuldig willen formuleren, zodat duidelijk is wat je wilt vragen [/color]

Geplaatst:

Dat is een veel te dure, puur commerciele kaart waarme je in seca V1+ gecodeerde kanalen zou moeten kunnen openen. Totdat men weet hoe men uit deze kaart de inhoud uit kan lezen. Dan komt er natuurlijk een knotcard III en is je knotcard II gereduceerd tot (erg dure) ijskrabber.

Verder hebben de providers die je met behulp van deze kaart zichtbaar kan maken al aangekondigd met tegenmaatregelen te komen. De Italianen gaan over op een heel andere codering (NDS), de Spanjolen hebben een "verbeterde" versie van hun 7.0 kaart. Als je dus een boel geld kwijt wilt dan zou ik deze kaart zeker aanschaffen. Heb je aan het eide van je geld net zoals ik een stukje maand over dan zou ik die kaart maar laten liggen waar hij nu ligt.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

hoi

bedankt voor de info, elke hobby is duur, ik ben ook duik instructeur een is okk duurder dan satelieten!!!!

nog bedankt

gr

manimal

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen