Ga naar inhoud


univ. afst bediening top tel 2 gold en humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

weet er iemand de code voor een toptel 2 gold universele afstandsbediening voor humax 5400irci ? of een ander merk afst bediening die met humax werkt ? bedankt Guy1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn al veel berichten geplaatst in het verleden over de Philips 8-in-1, deze kost 199,= (zie philips site)<P>Ik heb hem zelf al een tijdje en werkt prima met Humax, doet alle infrarood commando's maar zelfs ook RF signalen.<P>zuuk6 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik dezelfde philips 8 in 1. Beste afstandsbediening die ik ooit gehad heb.<BR>Alles is er bijna in te proggen.<BR>Kost inderdaat 199,- en is een echte aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad een toppertje die Pronto, maar zover ik weet kan hij geen RF signalen aan;<BR>(Philips homesystem) en is hij 4 tot 5 keer zo duur als de Philips 8-in-1.<P>Maar...wel erg mooi hoor, weet jij misschien hoe dat zit met RF signalen en de Pronto ?<BR>Mij is het niet gelukt en de klantenservice van Philips kon me niet verder helpen.<P>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook de philips 8 in 1.Het is echt de beste (En mooiste) afstandsbediening die ik ooit gehad heb.<BR>Doe er ook het licht in het hele huis mee aan en uit en het koffie app aan en uit echt een geweldig ding. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...