Ga naar inhoud


AU met Humax 4500 en aston 1.05?


Gast

Aanbevolen berichten

Niet getest op AU, maar ik heb momenteel de file van Beamer draaien, hij zegt dat hij AU is, alleen heb ik hem er gisteravond snel in gezet en dus nog geen AU kunnen testen.<P>www adres staat volgens mij in de "links" sectie.<P>good luck !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet iemand welke files AU doen in een humax 5400 met Aston CI 1.05 ?<P>Ik heb de murdock geprobeerd met een goede PPUA en MK1 maar dat werkt niet. Stop ik dezelfde kaart in de Echostar dan doet hij het wel goed en update hij binnen 15 Min.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet dien je wel ZELF de PPUA en MK in te vullen in de bijvoorbeeld beamer files, deze zijn namelijk al een tijd niet meer public. De normale key's zijn overal op het net te vinden.<P>Indien je geen seca PPUA's en MK's hebt kun je 2 dingen doen: gewoon één keer in de zoveel weken (provider afhankelijk) een nieuwe file downloaden en in je kaart zetten of anders (en dit is wellicht wat moeilijker) je bij bijvoorbeeld de PPUA club van Laurals (zie links) aanmelden. Hier kun je echter alleen lid worden indien je (op dit moment) een werkende viacces AU key upload, maar daarna gaat er wel een wereld voor je open.<P>Beamer's site zit overigens op <A HREF="http://www.beamer.dk," TARGET=_blank>www.beamer.dk,</A> zijn files zijn AU geschikt, zie page.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Viewer,<P>Ik heb een geldige PPUA, MK0 en MK1 ingevuld maar er komt geen update in de humax. Stop ik dezelfde kaart in mijn Echostar dan heb ik binnen 15 minuten de update.<P>AU werkt dus niet met de Beamer en murdock files in een Hummie 5400.<P>Heeft er iemand files werkend met AU in een hummie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...