sathopper Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 Als ik in mijn netwerkje (Allemaal XP) op de gedeelde schijf een bestand wil wijzigen kan dit niet (meestal de melding dat het bestand tegen schrijven beveiligd is). Mappen aanmaken,wissen en bestanden toevoegen en wissen lukt wel... Ik kan nergens iets terugvinden over rechten om gedeelde bestanden te mogen wijzigen... Wie o Wie
JaNuZz Geplaatst: 28 december 2004 Geplaatst: 28 december 2004 Lokaal (als administrator) op die pc inloggen waar de share op staat. rechtermuisknop op de map waaronder je rechten wilt wijzigen , eigenschappen (beveiliging of machtigingen in xp?) en dan de juiste rechten voor jouwn account zetten.
sathopper Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Geplaatst: 30 december 2004 Ja werkt maar ik had de HD al op delen staan maar dat is blijkbaar niet genoeg.
Penthe Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Citaat: Ja werkt maar ik had de HD al op delen staan maar dat is blijkbaar niet genoeg. HD op delen? Zou enkel de benodigde mappen op je hd delen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen