Ga naar inhoud


Cam Aston 1.05


Gast

Aanbevolen berichten

Onlangs heeft een vriend van mij een Humax 5400 gekocht. De cam wordt niet herkend door de Hummie! (schacht 1&2 niet geinstallerd)Ik heb die cam bij mij geprobeerd en werkt perfect. <BR>Ik heb software met loaderversie 2.07, hij met 2.08. Zou dit het probleem kunnen zijn of moet er een systeeminstelling gewijzgd worden??<BR>Bij voorbaat dank confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Henkie,<P>Er zit een werkende kaart in. Als je de module in de Hummie steekt moet hij aangeven:<BR>CI module wordt geinstalleerd. Dit is bij de Hummie van mijn vriend <B>niet</B> het geval.<BR>Bij mijn weten moet er iets fout zitten in de software of instelling.<P>km

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik je goed:de interne cam werkt niet?<BR>Als het nooit heeft gewerkt: terugbrengen voor garantie.<BR>Anders: wat heb je als laatste gedaan voordat ie het niet meer deed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn eruit!! Je moet schijnbaar eerst een signaal en een beeldkwaliteit hebben voordat de cam wordt herkend. We hebben vandaag de schotel verplaatst en opnieuw aangesloten. Alles werkt als een zonnetje. Bedankt voor alle hulp. <BR>Deze topic kan gesloten worden laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...