Ga naar inhoud


Humax seca module


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi satters,<BR>Ik bezit een gepatchte Humax 5400 irdeto met zo'n blauwe kaartje en een Phoenix programmer.<BR>Nu wil ik seca gaan ontvangen,wat raden jullie me aan,Aston 1.05 met goldkaart en goldprogrammer,of kan ik die phoenix programmer verder gebruiken.Of moet ik werken met een seasons2 interface met bijhorende computer die altijd moet draaien.<BR>Of raden jullie mij nog iets anders aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hangt van je budjet af vind ik smile.gif" border="0<BR>Aston is rond de fl 400 en een season2 interface rond fl 149. maar ik vind dat werken met aston veel lekkerder is. verder heb ik een gold prog en een goldcard en het werkt perfect. ik geloof dat wat jij ook kan doen is een goldcard prog met een phoenix progr en een ludipipo progr met de software icprog. veel succes. als iemand iets anders vind dat vind ik het leuk om te horen. groentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

P.S<BR>wat je ook kan doen is rond kijken naar info over "ds9 Project" geeft je de mogenlijkheid om met een piccard van je Embedded IRD*T* ook S*CA en ook VI*CC*SS te kunnen ontvangen. het is vrij nieuw, ik weet er ook weinig van, en zou ik wel willen weten als je iets vind. of ls iemand anders ons kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P><BR>Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar url's over het DS9 project. Anders info, maar waar???? Kan iemand mij wat info/url's mailen?<P>thnx,<P><BR>bob13@thehellhole.com shocked.gif" border="0<p>[ 01-06-2001: Message edited by: bobje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeert de ds9 zip file van 18 mei te downen, maar die server schijnt totaal overbelast te zijn! Met mijn isdn zou ik 2uur onderweg zijn om die 365 kb te laden.<BR>Als er al iemand geslaagd is om hem te downloaden, stuur hem mij aub effe.<BR>Andere informatie omtrend het ds9 project is natuuurlijk ook welkom!!<BR>Alvast bedankt<BR>groetjes<BR>---------------------------------------------<BR>jonas<P>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil hem best sturen, maar waar naar toe?<P>hmm...even deze post ge-edit.<BR>Heb alleen de italiaanse versie hier.<BR>De andere link loopt dood.<p>[ 03-06-2001: Message edited by: Bocky Wocky ]

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...