Jan Ambers Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 Ik gebruik win-98se-nl en geregeld wil verkenner bij een delete opdracht eerst op het web gaan??? Waarom gebeurt dit? Spybot vindt niets! Ook valt het me op dat bij opstarten van PC of verbinden met het www, er sporadisch gevraagd wordt om naar www. windupdates.com te gaan ???? Ik vind dit nergens terug op mijn PC! Hoe spoor ik dit op, of zit er toch een spy of worm in?
Penthe Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 Citaat: Ik gebruik win-98se-nl en geregeld wil verkenner bij een delete opdracht eerst op het web gaan??? Waarom gebeurt dit? Spybot vindt niets! Ook valt het me op dat bij opstarten van PC of verbinden met het www, er sporadisch gevraagd wordt om naar www. winduodates.com te gaan ???? Ik vind dit nergens terug op mijn PC! Hoe spoor ik dit op, of zit er toch een spy of worm in? Nee microsoft heeft zijn website veranderd en jou windows probeerd gewoon updates te halen van de update site van microsoft, dus even laten gebeuren en doet hij dat niet meer voor een tijdje tot er nieuwe updates zijn natuurlijk. En ik zou zo en zo geen updates skippen maar gewoon binnen halen. Dus je win98 wil gewoon updaten niks meer dan dat.
Jan Ambers Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Geplaatst: 29 december 2004 Ga eens naar de side: www. windupdates.com Die is van een Sjarelke ipv een Billeke! Dit staat er o.a. What is Wind Updates? Wind Updates is free ad delivery software which provides targeted advertising offers. How did Wind Updates get installed on your computer? You downloaded Wind Updates from a Website that is able to offer its content for free because it shows the Wind Updates ActiveX popup. The Wind Update program is installed only once the user has agreed to it by clicking “ yes” on the ActiveX. Though the ActiveX, the user can review the license terms and privacy policy before installing the software. Each and every distributor is carefully reviewed to make sure that their distribution techniques abide by a strict code of conduct. If you do not remember having seen an ActiveX prompt, you might have downloaded Wind Updates from a popular free software product (screensavers, games, file sharing software, etc.). Users always have to opt-in before installing the Wind Updates software. Het eraf krijgen lukte tot nu toe nog niet!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen