Ga naar inhoud


HIC10108p or 10110p


Gast

Aanbevolen berichten

Na installatie van de versie 10110p bleek de ontvangst van de NL C+ kanalen serieus verzwakt te zijn en kreeg ik in sommige gevallen geen beeld meer. Deze ochtend 10108p geïnstalleerd en alle problemen zijn van de baan. Iemand reeds een gelijkaardige ervaring gehad ?<BR>Tevens viel het mij op dat in versie 10110 in de infobalk rechts onderaan een grafisch 'iets' staat maar ik kan er niets uit opmaken. Wat zou hiervan de bedoeling zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Problemen met het beeld heb ik niet gehad na de update.<P>Wat die vlekken in de hoek betreft, dat zijn volgens mij pictogrammen die aanduiden wat voor categorie film er wordt uitgezonden. Jammergenoeg werken er maar een paar goed en geeft de rest alleen maar wat "ruis" in de hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo LG,<P>Kijk eens of je settings na het inspelen van nieuwe software veranderd zijn. Disecq, H/V LNC type etc.<BR>Als dit inderdaad zo is, staat je schotel volkomen fout ingesteld, want dan zou je normaal gesproken niets meer moeten ontvangen.<BR>Anders heb ik er ook geen verklaring voor.<P>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...