Ga naar inhoud


ook NTSC met versie 10110?


Gast 1664

Aanbevolen berichten


Hij kan NTSC wel weergeven, maar je ziet maar 525 lijnen i.p.v. 625.<BR>Dan heb je onderin een zwarte balk en het beeld en het is naar boven geschoven. Het beeld is wel in kleur. Verder klopt de 3:4 verhouding niet precies, maar ik vind dat er best goed naar te kijken is.<BR>Wat wil je eigenlijk met NTSC ? Er zijn hier haast geen NTSC zenders, op een paar feeds na.<P>Groeten wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik weer een vraag.<BR>Doet de gepatchte NTSC versie het dan ook goed in PAL...?<BR>En indien ja, waarom wordt deze NTSC versie dan hier niet op de software sectie aangeboden.<BR>Of brengt de NTSC versie weer andere problemen met zich mee..?<BR>Op mijn Humax F1VACI heb ik geen problemen met de NTSC programma´s van NTV, behalve dan de zwarte balk onderin het beeld. Vind ik niet echt storend trouwens.<P>Groet rolleyes.gif" border="0shocked.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

NTSC kan ook interessant zijn om MSNBC te ontvangen op de Telstar 12. Met mijn Humax F1-FOX wordt het beeld om de 20 seconden gedurende 1 seconde zwart. Daar zoek ik dus nog een oplossing voor. Ik heb ook de zwarte band onderaan, maar dat is minder storend. Liever een DVB-ontvanger die NTSC goed weergeeft op een PAL-tv met een band onderaan, dan dat ik een TV moet kopen die NTSC aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...