Ga naar inhoud


Probleem na laden zenderlijst


Gast

Aanbevolen berichten

heb ik ook gehad je kan beter een ander proggie gebruiken ik gebruik zelf humbox 4.0<BR>het schijnt als je wdn40ok gebruikt en je veranderd je zender lijst dan gooit dat proggie je provaiders er uit<BR>het heeft temaken met de crack van dat proggie <BR>gewoon hombox gebruiken en je hebt nooit meer last <A HREF="http://home.hetnet.nl/~humaxsettings/index.html" TARGET=_blank>http://home.hetnet.nl/~humaxsettings/index.html</A> <BR>kijk onder settings software<BR>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites


>het heeft temaken met de crack van dat proggie <P>Je zou er natuurlijk ook een paar gulden tegenaan kunnen gooien en dat ding registreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet precies wat er gekraakt zou moeten worden aan wdn4Oak, het komt mij voor dat je hem op <A HREF="http://www.humax.co.kr/support/support_down7.htm" TARGET=_blank>www.humax.co.kr/support/support_down7.htm</A> gewoon kunt downloaden of snap ik hem nu niet?<P>Verder is het doodnormaal dat als je bijv. met HSE (Humax Settings Editor, gratis en werkt als een trein) je instelling verliest, je pakt namelijk de settings van 'de ander' als je software download. Als je na het updaten van je zenderlijst je 'oude' instellingen nog zou hebben, dan is het programma dat je gebruikt juist waardeloos, want het idee is dat je met 1 druk op de knop je HELE humax herinricht.<P>Ok, het zou handig zijn als je de antenne settings zou kunnen uitschakelen, maar dat is niet praktisch, want een kanaal komt binnen op een frequentie vanuit een bepaald antenne alternatief en dat antenne alternatief hangt weer aan een aantal settings, dus als je kanalen wijzigd maar je settings niet, loopt het hele spul zowiezo in de (kippe/groente/tomaten) soep.<P>dusssssssssss.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje als mosterd na de maaltijd, maar ik had hetzelfde probleem hier.<BR>Het uploaden via setedit werkt nl. niet.<BR>Ook niet met een crack-registratie.<BR>Gewoon editten met setedit en uploaden met FormulaV3 van Humax en klaar is Klara.<BR>Blijkbaar heb je hetzelfde resultaat met HumBox.<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was pas bij het voorgerecht, dus de mosterd is welkom..:-)<BR>Het "editten" van de zenderlijst in zowel Humbox als FormulaV3 is een ramp. In "setedit" kan een komplete provider in één keer verwijderd worden inclusief alle bijbehorende kanalen, iets wat ik in de beide andere programma's niet als mogelijkheid heb kunnen ontdekken. <BR>Het wordt dus toch een licentie kopen van dat pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo forum,<P>Ik heb in mijn Humax 5400 mbv het programma "setedit" een nieuwe zenderlijst voor Astra en Hotbird geladen maar ik krijg nu konstant de boodschap "service not running or scrambled" te zien. Herladen van de firmware met WDN4OAK+ (HIC10110pNL.hdf) en vervolgens opnieuw de zendelijst laden helpt niet.<BR>Wat gaat er mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk maar even naar je antenne alternatieven, weet niet welke settings je hebt gedownload, maar vrijwel zeker staan je settings voor hotbird/astra niet goed.<P>of erger, als je een rotor hebt, mag je opnieuw beginnen met instellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...