Ga naar inhoud

Emuleren of CAM aanschaffen met 5400

Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Ik heb een Humax 5400 met embedded IRDETO. Wat is beter (lees goedkoper, makkelijker..)Een aparte SECA 1.05 CAM kopen met kaartje (fun of goldweaver) of gewoon een season 2 interface en met een prog. emuleren/loggen?? Volgens mij is emuleren goedkoper (alleen season interface nodig) maar een aparte CAM met kaartje makkelijker.....of denken jullie daar anders over??<P>Greetz,<BR>Cruzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moet je nog even wachten met <BR>geld weggooien aan emulator of cam.<BR>ds9 project ziet er veel belovend uit.<BR>hierbij heb je alleen een humax 5400 nodig en<BR>een kaart die alles decodeert 3in1.<BR>seca irdeto en via.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, thanks daar heb ik tenminste wat aan. Bij satnerds heb ik ook iets over het project ds9 gelezen. Waar kan ik het beste op de hoogte worden gehouden over dit project?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je gaat voor de ds9 project dan moet je een piccard 16F876 24C64 kopen en geen een die jij noemde, anders, heb ik een goldcard en het werkt prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je elkaar privé wat te vertellen hebt doe dat dan via een Private Message en ga geen e-mail adressen op het board lopen uitdelen. Je weet maar nooit wie daar misbruik van gaat maken. Het begint met een C en het eindigt op +.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk, ik wil je best even mailen wat ik tot nu toe heb gevonden. Stuur me maar een private message zodat ik je het e.e.a. kan mailen.<P>Groet,<BR>Cruzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.