faster Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 had vroeger een triax schotel van 80 cm met 2 lnb , één voor hotbird 13 een een voor astra 19.2, heb een schotel bijgekocht van 80 cm , met een een voet voor 3 lnb regelbaar , dus mijn opstelling is in het midden hotbird 13, links astra 19.2 , en rechts sirius 5 , en een schotel apart met astra 28.2 en 1 lnb gestuurd met een Diseqc switch van 4 in 1 met als sat 1: hotbird 13 sat2; astra 19.2 sat 3; sirius 5 en sat 4 dus de aparte schotel astra 28.2 nu heb ik het volgende probleem , heb op sat 1 , 2 en 3 goede ontvangst en sat 4 geen ontvangst (astra 28.2 , als ik die stekkers omwissel met sat 3 sirius 5 , blijft die sat 4 geen ontvangst geven , het gaat om een nieuwe switch van 4 in 1 , doe ik iets fout in de afstelling , of in de instellingen van de dreambox ? dank en groeten
Gast Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 Als je wel ontvangst heb na het wisselen van de coaxkabels van een andere LNB zou het ergens anders aan moeten liggen. In jouw geval, als ik het goed begrijp, doet geen enkele LNB het op de vierde poort. Trek je conclusies, de diseqc switch is niet in orde, dat kan dan niet anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen