Gast Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 Hallo ART Sport liefhebbers, een maat van mij gaat binnenkort naar Egypte op vakantie en die laat ik een ART (Arabuesque) kaart meebrengen voor heel weinig. Hier zijn ze redelijk duur! zijn er geinteresserden? stuur me maar een bericht via PM. Greetz, Oulidha.
kaher Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 volgens mij zijn de kaartjes die voor ART worden verkocht in egypte niet voor ART (Arabuesque) op hotbird maar voor ART (Alawael)op nilesat en die ontvangen wij hier niet.omdat het wat betreft de Polarisatie Horizontal is. en hier kan je alleen maar de verticale zenders van de nilesat ontvangen. dreambox 7000 triax 88CM met een MTI High line serie 0.2 dB AP8-T2NRC en Stab hh 100
Gast Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 ach, vergeet niet dat het wel heel goedkoop is.....
prutsie Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Het kan best heel goedkoop zijn, maar liever geen handel gaan drijven hier. Ook niet als het goed bedoeld is. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten