Ga naar inhoud


Premiere icm patch


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb het board horizontaal, verticaal en diagonaal gelezen, maar toch kom ik er niet uit:<BR>ik heb de file HIC10110pNL.hdf gedownload en met WDN4OAK+ in mijn Humax 5400 geladen. Deze zou nu dus "gepatched" moeten zijn. Vervolgens met Humbox de zenderlijst van pet123 bewerkt en geladen in de Humax. Premiere weigert echter in alle toonaarden en ik krijg de melding "service not running or scrambled". Ik heb meerdere files op mijn goldcard geprobeerd echter zonder resultaat (welke in een Nokia 9500 gewoon werken...)<BR>Er is tevens een Aston module in de Humax geinstalleerd.<BR>Wat gaat er mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Enrico <BR>Ben zelf ook lang bezig geweest met Pr** om deze goed te krijgen. Aan je Humax en patch ligt het niet. Je kaart ook niet. Bij mij is het gelukt door met heel veel geduld en heel veel proggen de juiste bestandjes in mijn goldcard te krijgen. Ben helaas kwijt welke files ik heb gebruikt of waar ik ze vandaan heb. Wel heb ik gemerkt dat niet alles wat je vindt ook daadwerkelijk goed werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je Irdeto Eprom hex-file met Eeprom Editor 2.8 en kijk of je de volgende instellingen hebt!<P>PW&ORF= C_CARD<P>Vaak staat deze namelijk niet op C_Card en dan kan je het vergeten, indien je dit veranderd dan werkt het geheel perfect!<P>Zet wel eerst je decoder uit en daarna weer aan met deze update (goldcard) erin. blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je Irdeto Eprom hex-file met Eeprom Editor 2.8 en kijk of je de volgende instellingen hebt!<P>PW&ORF= C_CARD<P>Vaak staat deze namelijk niet op C_Card en dan kan je het vergeten, indien je dit veranderd dan werkt het geheel perfect!<P>Zet wel eerst je decoder uit en daarna weer aan met deze update (goldcard) erin. blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>ik heb ook enorm veel gesukkeld en gezocht ... Mijn oplossing was GW hex-files gebruiken die ENKEL voor PW en ORF werkt (met een beetje zoekwerk vind je die wel) wordt dikwijls zo genaamd: humax PW GW file... Die kan je dan later naar hartelust editen smile.gif" border="0<P>Groetjes<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...