ArsLP Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Ik wil graag CWShredder downloaden, maar ik kom al een paar dagen niet op hun site (www.cwshredder.net). Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Met vriendelijke groet, Leo.
GreenPolo Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Met google kom je er genoeg tegen waar je het kunt downnen. Check it out Groet , GP Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Crest Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Citaat: Ik wil graag CWShredder downloaden, maar ik kom al een paar dagen niet op hun site (www.cwshredder.net). Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Gebruik het freewareprogramma Hitman Pro. Daar zit ie in. Bestaat uit meerdere spyware en adware opruim proggies. Geweldig. Te downloaden vanaf de gelijknamige site.
Alfons Verbiest Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Te downloaden vanaf de gelijknamige site. Hoi Crest, Ik gebruik dit zeer handige programma al een paar maanden. Maar zijn site schijnt niet meer te bestaan. In ieder geval merkte ik dat het Kerstweekend en dat is nu nog zo. Je krijgt aan het begin van Hitman Pro ook de mededeling dat je internetverbinding niet werkt. Wel dus, maar zijn site werkt niet. Verder doet het programma evengoed zijn werk. Wie het wil hebben moet even Googelen en het ergens anders vandaan halen. Groeten en de beste wensen voor 2005, Alfons
Crest Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Citaat: Te downloaden vanaf de gelijknamige site. Hoi Crest, Ik gebruik dit zeer handige programma al een paar maanden. Maar zijn site schijnt niet meer te bestaan. In ieder geval merkte ik dat het Kerstweekend en dat is nu nog zo. Je krijgt aan het begin van Hitman Pro ook de mededeling dat je internetverbinding niet werkt. Wel dus, maar zijn site werkt niet. Verder doet het programma evengoed zijn werk. Wie het wil hebben moet even Googelen en het ergens anders vandaan halen. Groeten en de beste wensen voor 2005, Alfons Ik keek net hier http://www.hitmanpro.nl/ en hij werkt.
Gast Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 ik heb het vanavond net geinstalleerd vanaf zijn site, dus die werkt gewoon. Gr Birddog
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Crest en Birddog, 1): De beste wensen. 2): Jullie hebben helemaal gelijk. Misschien heeft hij mijn bericht gelezen? In ieder geval werkte het ca. 1 week niet. Groeten, Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen