Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit met een aantal corrupte DBX email files. Ik heb er al een groot aantal demo's en trails van recovery progs op losgelaten, en die vinden allemaal veel,

maar de kosten van de goede programma's zijn vrij hoog.

Is er iemand die een programma daarvoor beschikbaar heeft en mijn files zou kunnen recoveren. Of weet iemand een freeware programma die dat doet ?

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Ik wil graag nog even deze vraag naar voren halen nu na de feestdagen.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:
Citaat:
Ik wil graag nog even deze vraag naar voren halen nu na de feestdagen.

Albert_H.

Denk niet dat er veel mogelijk is voor jou, er word je ook de vraag gesteld om eventuele email the archiven, als je dat dan niet doet en van de archives geen backupje maakt is alles verloren als er wat corrupt geraakt. Ik heb ook nog nooit niets gehoord/gelezen over enig programma dat dit kan herstellen.

Je kan archiven maar je kan ook gewoon je muis op de email houden en hem eruit trekken(kopieren) naar een map, dan doe je regelmatig even aantal emails slepen en zet die map ergens anders op hd of op een cd, terug net zo makkelijk sleep ze terug en ze zijn er weer.
Geplaatst:

Het probleem is dat ik een schijf met een FAT32 partitie even in een XP systeem met NTFS gehangen heb om er een complete image van te maken voordat ik verder ging met een update naar XP.

Tijdens het opstarten zei het XP systeem dat hij de integeriteit van de nieuwe schijf wilde testen. Dit duurde héél lang, en nadat ik het systeem gestopt had en de schijf weer in zijn originele systeem zette, wilde dat niet meer starten.

De schijf bleek corrupt. Ook scandisk heeft waarschijnlijk meer kwaad dan goed gedaan. Met DIY File Recovery krijg ik wel de DBX files van Outlook Express terug, maar deze werken niet meer onder OE. Als ik erin kijk zie ik de emails wel staan, maar ongeformateerd natuurlijk. Met R-Mail, een demo van een programma om emails uit corrupte DBX file terug te krijgen, krijg ik maar een paar mails goed te zien, en de rest als ik de software voor $149,- koop. Vandaar mijn vraag.

Dat met dat archiveren en backups is natuurlijk evident, maar jammer genoeg te laat. Ik had dat natuurlijk eerst zelf even moeten doen, maar het systeem had geen enkele mogelijkheid om de backups op weg te zetten dus daarom heb ik zo gehandeld. Ik heb nog een klein beetje hoop dat iemand dergelijke software ter beschikking heeft en mij eventueel tegen betaling kan helpen.

Albert_H.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen