Ga naar inhoud


Hoe 5400 soft-change ?


Gast

Aanbevolen berichten

Na veel plezier te hebben gehad (en nog steeds) heb ik nu ook een 5400 aangeschaft. Moet zeggen eerte indruk : te gekke machine, maar nu het volgende ; Bij mijn vertrouwde MM9500 was het een eitje om nieuwe soft te plaatsen en settings te bewerken of zelfs kleuren van menu's zelf te maken enz. Werkt dit bij een humax ongeveer ook zo ? Ik lees op diverse boards over software-versies, en die zijn dan ook te downloaden, maar is er ook een soort "basisprog"zoals bijv. bij de MM9500 het DVB-edit ? en hoe heet dat dan, zodat ik het op kan zoeken. <P>groet van een humax-beginner

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Philipsen,ik ben ook in het bezit van dit geweldige apparaat(alhoewel de meningen hierover verdeeld zijn)en ben hier zeer tevreden over.De settings en de soft verander ik altijd met Formula v 3,dit is te downloaden op <A HREF="http://www.satexpo.net/humax/" TARGET=_blank>www.satexpo.net/humax/</A> .<P> greetings goto.<p>[ 08-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige ontvanger met veel mogelijkheden!<BR>De software kan je laden met WDN4OAK+ en de zenderlijsten met bv Humbox of HSE van Scarface. Kijk maar eens rond voor links naar deze programma's.<BR>Setedit is een niet gratis pakket wat prima mogelijkheden geeft. Probeer deze niet met een crack te laten werken want dat lukt niet...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt heren !!!,<P>Het is me gelukt. Nu ik het begin heb zoek ik alle rest zelf wel uit. Werkt best wel prettig, en niet moeilijk.<P><BR>Wat mij betreft: TOPIC CLOSED<P><BR>"stay satted"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...