Ga naar inhoud


GEEN CAM meer nodig


Gast

Aanbevolen berichten

Nog ff wachten en dan zijn de nieuwe piccards klaar<BR>Je hebt dan GEEN CAM meer nodig om irdeto,viaccess,seca en betacrypt te ontvangen in deze perfecte 5400 van Humax<P>Groetjes satkey

Link naar reactie
Delen op andere sites


rolleyes.gif" border="0 maak het uit een progger of niet het bespaart 1100 of meer hihihihi<BR>Ik heb net de file gedownload en mijn kaartje is onderweg ik laat iedereen wel weten of het werkt ik mijn humaxje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in het forum PIC / GW kaarten...onder het topic DS9 project staat het een en ander..<BR>Overigens werkt het prima..Ik heb het hier reeds een week draaiende op een PIC 16F877 +24C65

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan Mark:<BR>Welke pic heeft jouw kaartje? 16F876??<BR>Waarmee heb je die kaart geprogt? Welke soft en welke progger?<BR>Ik heb de kaart besteld, en ga er volgend weekend mee aan de slag.<P>Dus als je van seca naar irdeto switched moet de kaart eruit, of moet die er zelfs uit als je binnen seca van provider wisselt?<BR>Laat ons eens iets meer weten aub<P>Groetjes<BR>---------------<BR>Jonas<P>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartje met een pic 16F628 en een eeprom 24c64 werkt super!!!!<BR>Als je eenmaal op een op seca georieenteerde<BR>zender kijkt kan je blijven zappen op seca anders kaart erin en eruit en omswitchen van systeem gaat redelijk.<BR>Irdeto en betacrypt zijn AU<BR>Ik heb de fils zowel voor irdeto en seca appart als ook viaccess.<BR>Kaarten kosten 50,- de zgn piccard gold versie twee.<P>Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps met mijn JDM programmer kan ik gewoon de pic en de eeprom proggen,het schijn ook met mastera te kunnen ,alleen de eeprom gaat dan bij mij.<BR>Het prg IC prog van Gijzzen doet het OK!!!<P>Rob<BR>ps kaartjes zijn volgende week binnen hier in almere(proto draait inmiddels)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de 16F628 /eeprom 24c64 ook met de VP2 te proggen of moet ik meteen ook een VP20 aanschaffen?<BR>Dat omschakelen tussen de verschillende coderingen kan dat ook door aan en uitschakelen van de humax, zoals bij een atmelkaartje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...