Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog ff wachten en dan zijn de nieuwe piccards klaar<BR>Je hebt dan GEEN CAM meer nodig om irdeto,viaccess,seca en betacrypt te ontvangen in deze perfecte 5400 van Humax<P>Groetjes satkey

Geplaatst:

Satkey bedoelt waarschijnlijk een DS9 kaart laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Alfa One

Geplaatst:

Zit er dik in ja. Als hij maar normaal te proggen is en ik er niet weer een programmer bij moet kopen is het goed he.

Geplaatst:
rolleyes.gif" border="0 maak het uit een progger of niet het bespaart 1100 of meer hihihihi<BR>Ik heb net de file gedownload en mijn kaartje is onderweg ik laat iedereen wel weten of het werkt ik mijn humaxje

Geplaatst:

Werkt wel maar erg lastig op Humax, elke keer kaartje er in en eruit!!!!<BR>Ik vind het niks!!!! shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Jonges, gewoon een season (2) kopen en klaar is kees!<P>IRDETO / SECA en VIACCESS on the fly!

Geplaatst:

Kijk eens in het forum PIC / GW kaarten...onder het topic DS9 project staat het een en ander..<BR>Overigens werkt het prima..Ik heb het hier reeds een week draaiende op een PIC 16F877 +24C65

Geplaatst:

Vraagje aan Mark:<BR>Welke pic heeft jouw kaartje? 16F876??<BR>Waarmee heb je die kaart geprogt? Welke soft en welke progger?<BR>Ik heb de kaart besteld, en ga er volgend weekend mee aan de slag.<P>Dus als je van seca naar irdeto switched moet de kaart eruit, of moet die er zelfs uit als je binnen seca van provider wisselt?<BR>Laat ons eens iets meer weten aub<P>Groetjes<BR>---------------<BR>Jonas<P>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

dat zeg je nou wel dexTor_sat, maar het is mij nog niet gelukt met een season2 om alles goed te krijgen!

Geplaatst:

Kaartje met een pic 16F628 en een eeprom 24c64 werkt super!!!!<BR>Als je eenmaal op een op seca georieenteerde<BR>zender kijkt kan je blijven zappen op seca anders kaart erin en eruit en omswitchen van systeem gaat redelijk.<BR>Irdeto en betacrypt zijn AU<BR>Ik heb de fils zowel voor irdeto en seca appart als ook viaccess.<BR>Kaarten kosten 50,- de zgn piccard gold versie twee.<P>Rob

Geplaatst:

ps met mijn JDM programmer kan ik gewoon de pic en de eeprom proggen,het schijn ook met mastera te kunnen ,alleen de eeprom gaat dan bij mij.<BR>Het prg IC prog van Gijzzen doet het OK!!!<P>Rob<BR>ps kaartjes zijn volgende week binnen hier in almere(proto draait inmiddels)

Geplaatst:

@DexTor_SAT <P>Ik gebruik ook een season2 , maar die moet er ook in en uit, of kan het ook anders, kan je de cam resetten in het menu, <BR>zoals bij de MM9500??<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Is de 16F628 /eeprom 24c64 ook met de VP2 te proggen of moet ik meteen ook een VP20 aanschaffen?<BR>Dat omschakelen tussen de verschillende coderingen kan dat ook door aan en uitschakelen van de humax, zoals bij een atmelkaartje?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.