Ga naar inhoud


Keus vvan ontvanger graag advies!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje...Ik ben nu in het bezit van een Nokia MM9500 met DVB 2000 erop en ik heb een SECA Mediaguard Flips 5816 ontvanger...<BR>Nou zag ik een aanbieding van XtraSat<BR>Is dit een betere ontvanger dan de bovengenoemde ontvangers?<BR>Of wat zijn de voor/nadelen.<P>Humax 5100 + LNBF + Triax Schotel 64 cm + Seca CI + Kabel (10 m) + 2 connectors<P>Met vriendelijke groeten <BR>TERRASAT

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<BR>heb een humax 5300 gekocht als opvolger voor de nokia 9200.<BR>Alles werkt prima, maar de EPG is zo goed als onbestaande op C+ mediahighway services en ik vind de menu's nogal beperkt. Vooral dat laatste had me van de koop doen afzien mocht ik het op voorhand geweten hebben.<BR>(5300 is de 5400 maar met embedded VIACCESS ipv irdeto, 5100 is de versie zonder enige embedded encriptie als ik me niet vergis, maar met 2 CI's?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je info...<BR>Ik heb ondertussen een Humax 5400 gekocht alleen weet ik niet precies wat te doen met het ontvangst van Irdeto...<BR>Moet ik dan die CAM patchen of kan ik gewoon een GW kaart proggen met de juiste codes en het is klaar?<P>Groeten TERRASAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<BR>Ik neem aan dat je ook een Astoncrypt (Seca) CI module erbij hebt gekocht, anders kun je geen mediaguard gecodeerde zenders (K*, T*, C+16/9, etc.) bekijken . Tenzij je een DS9 kaart hebt.<BR>Die embedded Irdeto CAM kun je patchen zodat je met een apart kaartje ook de Duitse PW kanalen kan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by xfiles69:<BR><STRONG>al gedacht aan een seasonkaart in je gepatchte cam (irdeto).<BR>Hier kun je zowel irdeto seca en viacsses mee draaien .wallbanger werkt bij mij niet maar hbemu0.82 wel.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoi XFILE<P>Euh je bedoelt dat ik dan mn ASTON CAM nie meer nodig heb? draait SECA dan ook via die gepatchte IRDETO CAM??....<BR>En weet jij toevallig of WIZJA TV dan ook te ontvangen is?<P>Groetjes TERRASAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...