Gast Geplaatst: 9 juni 2001 Geplaatst: 9 juni 2001 Ik heb een vraagje...Ik ben nu in het bezit van een Nokia MM9500 met DVB 2000 erop en ik heb een SECA Mediaguard Flips 5816 ontvanger...<BR>Nou zag ik een aanbieding van XtraSat<BR>Is dit een betere ontvanger dan de bovengenoemde ontvangers?<BR>Of wat zijn de voor/nadelen.<P>Humax 5100 + LNBF + Triax Schotel 64 cm + Seca CI + Kabel (10 m) + 2 connectors<P>Met vriendelijke groeten <BR>TERRASAT
Gast Geplaatst: 12 juni 2001 Geplaatst: 12 juni 2001 Hoi,<BR>heb een humax 5300 gekocht als opvolger voor de nokia 9200.<BR>Alles werkt prima, maar de EPG is zo goed als onbestaande op C+ mediahighway services en ik vind de menu's nogal beperkt. Vooral dat laatste had me van de koop doen afzien mocht ik het op voorhand geweten hebben.<BR>(5300 is de 5400 maar met embedded VIACCESS ipv irdeto, 5100 is de versie zonder enige embedded encriptie als ik me niet vergis, maar met 2 CI's?)
Gast Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 Bedankt voor je info...<BR>Ik heb ondertussen een Humax 5400 gekocht alleen weet ik niet precies wat te doen met het ontvangst van Irdeto...<BR>Moet ik dan die CAM patchen of kan ik gewoon een GW kaart proggen met de juiste codes en het is klaar?<P>Groeten TERRASAT
xfiles69 Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 al gedacht aan een seasonkaart in je gepatchte cam (irdeto).<BR>Hier kun je zowel irdeto seca en viacsses mee draaien .wallbanger werkt bij mij niet maar hbemu0.82 wel.
Gast Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 Hi,<BR>Ik neem aan dat je ook een Astoncrypt (Seca) CI module erbij hebt gekocht, anders kun je geen mediaguard gecodeerde zenders (K*, T*, C+16/9, etc.) bekijken . Tenzij je een DS9 kaart hebt.<BR>Die embedded Irdeto CAM kun je patchen zodat je met een apart kaartje ook de Duitse PW kanalen kan kijken.
Gast Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by xfiles69:<BR><STRONG>al gedacht aan een seasonkaart in je gepatchte cam (irdeto).<BR>Hier kun je zowel irdeto seca en viacsses mee draaien .wallbanger werkt bij mij niet maar hbemu0.82 wel.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoi XFILE<P>Euh je bedoelt dat ik dan mn ASTON CAM nie meer nodig heb? draait SECA dan ook via die gepatchte IRDETO CAM??....<BR>En weet jij toevallig of WIZJA TV dan ook te ontvangen is?<P>Groetjes TERRASAT
Ron Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 dit gaat al lang niet meer over het oorspronkelijke topic dus.........
Aanbevolen berichten