Ga naar inhoud


ds9 project ervaring


Gast

Aanbevolen berichten

Lieve board vrienden,<BR>Ik lees hier en daar wat vaage ervaring over de ds9 project. Zijn er mensen die ons kunnen vertellen of ze goeie ervaring ermee hebben, en of het is gelukt, en watvoor apparatiuur ze gebruiken.<BR>Alvast bedankt namens mij en denk ik ook namens vele anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb DS9 kaart getest op Humax 5400, werkte op Viacces en Seca, Irdeto status 19! Tevens moet je constant je kaart er uit en weer insteken om naar de vlg codering te gaan, ik vind het niet bijzonder!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zaakje met de herkenning van de signature strings voor het automatisch switchen van providers werkt inderdaad nog niet helemaal.. Irdeto (ORF/PW) werkt overigens bij mij prima..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ga het toch maar even vragen want ik begin nu toch te twijfelen. Ik heb DS9 ook gebouwd (de 501-versie) en hij werkt inderdaad voor S, I(B) en V. MAAR..... C*n*c*n*m*s doet het dus niet... als enige.. erg vreemd. Kan het zijn dat het de enige is die key 0E gebruikt?<P>Niemand? Redelijk ongelooflijk al die berichten over succesvolle DS9's maar niemand die deze vraag kan beantwoorden? Hmmmm Veel geschreeuw maar weinig wol?<P>[ 14-07-2001: Message edited by: any-GMA ]<p>[ 14-07-2001: Message edited by: any-GMA ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...