Marc put Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 Sedert kort ben ik de trotse bezitter van een draaibare installatie die werkt met een Dreambox - Zeus. Eén probleempje blijft me dwars zitten. Telkens na een reboot draait de rotor uitzichzelf naar Panamsat 45°. Naar deze positie mag hij niet draaien gezien de schotel dan tegen mijn dakpannen schuurt. Ik heb in de configuratie al een limiet ingesteld doch na een reboot blijft ie draaien naar 45°. Je raadt het al. Mijn vraaag, hoe kan krijg ik het voor elkaar dat die bv naar astra 19,2 draait na een reboot ? Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
oudeis Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 Zap naar een kanaal op astra, en sluit dan de box af (via menu, dus niet op standby zetten, maar helemaal afsluiten). De box zal voortaan met dit kanaal opstarten... - Ruud
Marc put Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Geplaatst: 31 december 2004 Prima werk ! Weeral iets dat we weten. Groeten Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen