Ga naar inhoud


Hulp verzocht met PW-GW-5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<P>Ik weet dat ik niet de eerste ben (en waarschijnlijk) ook niet de laatste. Tevens het board (en andere) meerdere keren aandachtig doorgelezen. MAAR.... krijg PW/ORF niet draaiende op 5400. 5400 is gepatched; overige irdeto-providers werken. Diverse keys/files geprobeerd, incl. datum-aanpassingen, verandering landencodes... helaas niets schint te werken. Gebruik overigens Gold140 programmer.....<P>Wie o wie heeft een goede tip wink.gif" border="0<P>xconnex@hotmail.com<P><BR>Greetz, WIP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waar staat je datum op voor pw?<BR>Dat moet in de toekomst zijn hoor, anders werkt het niet !<BR>De boel gewoon effe edditen met eepromedit, en het beeld word een stuk duidelijker. tongue.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>groetjes<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde probleem, ook ik heb meerdere hex files geprobeerd, en de datums aangepast (zoals in verschillende berichten op dit board staan) echter nog steeds zonder succes. Dus omega1, mocht je het antwoord vinden, hou ik me aanbevolen.<P>red,<P>Redmasterr@hotmail.com confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...