Ga naar inhoud


Zelfde gedoe met Allcam patch


Gast

Aanbevolen berichten

heren/dames experts,<P>Ik heb Loader L2.07 (0016.0200)<BR>HIC/DIC 1.01.08<BR>Ik heb de HIC10110pNL.hdf file gedownload en Humipatcher maar die zegt steeds: CRC-32 of this file is wrong! - Check for the correct<BR>file [ook de HFCF tool doet weinig].<P>1. Wat doe ik hier fout?<BR>2. Kan deze allcam over mijn versie heen?<BR> [Zo nee, welke dan wel?]<BR>3. Kunnen de PW Codes naast mijn bestaande <BR> codes op 1 goldcard of moet ik hiervoor <BR> een tweede hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk je kabel maar eens na , je moet een nulmodem kabel hebben.<P>crc --> circuliar redundancy check --> anders gezegd gaat er iets fout in je communicatie naar je receiver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dus goed dat deze versie er wel overheen kan? Ik begrijp dus ook goed dat ik mijn Humax al aan mijn PC moet hangen d.m.v. een nulmodem kabel op het moment dat ik de .HDF file inlees?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens bedankt! <P>Ik heb inmiddels de HIC10110pNL.hdf file erin zitten met de laatste loader 2.08, en het werkt ook nog (jaja!). Die kaartjes toestand kom ik wel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Questar,<P>Ik zou eerst maar eens de laatste originele HUMAX versie HIC10110-02.hdf er inspelen, de HIC10110p.hdf of HIC10110pNL.hdf worden namelijk zonder de laatste loader versie L.208 geleverd. Met die laatste loader versie ging het bij mij in ieder geval wel goed. <P>Hoe je alles in de hummie laden kan staat uitgebreid op de humax side beschreven, support/upgrade.htm onder Download Tools and Instructions. <P>En voor punt 3, kan je dit veel besproken onderwerp terug vinden op dit board. Ja, twee kaarten dus.<P>Veel succes laugh.gif" border="0 <P>Greetings Newtonsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...