matthijs12 Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 Welke "versie" van MRx.xx decodeert Conax op een juiste wijze opdat deze op mijn Humax zichtbaar wordt? Wie bezorgt mij een gelukkig nieuwjaar?
Gast Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Er is nu de mr1170 deze werkt met m2 gewoon testen . [bij mij loopt de 1130 stabieler].groetjes.
Gast Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 MR 1170 werkt hier uitstekend op de Xtreme Alleen conax openen zonder aanvullende kaartjes lukt niet Nagra's geen probleem, net als de hollandse zenders Gaan allen open zonder kaartje
matthijs12 Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Geplaatst: 1 januari 2005 Humax 5400 op CAS6, zonder EMU, met MR1.170 en MM-II kaart met conax, Kiosk niet open te krijgen????
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 moet dat niet zonder MR en met M2 kaart zijn? dus de kaart direct in de kaartlezer...? (afhankelijk van de firmware TOH) cheers A Forest The Cure
matthijs12 Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Geplaatst: 1 januari 2005 Nee hoor! Om Conax met M-II te kunnen ontvangen moet je dus echt een CAM hebben. Deze zal Conax moeten kunnen decoderen. De Matrix reload CAM ondersteunt Conax, krijg alleen GEEN beeld met M-II, Matrix Reload en mijn Humax 5400?? Humax op CAS6 ( dus zonder EMU)? Wie kan mij helpen?
matthijs12 Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Geplaatst: 2 januari 2005 Probleem opgelost . M-II kaart eerst met oude software beschrijven , vervolgens met de nieuwste en beeld op Conax Thor!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen