Ga naar inhoud


digitaal geluid ?! pw


Gast

Aanbevolen berichten

hallo daar allemaal,<BR>is er al nieuws over het geluid van premiere<BR>en cinedom 1. ik kan nergens iets nieuws vinden over dit probleem. <P>wie waar hoe !? confused.gif" border="0 <P>groet ray, rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat voor probleem?<P>als je bedoelt dat je geen geluid hebt bij die zenders dan moet je gewoon op het knopje van je afsandsbediending met die luidsprekersymbool drukken en het geluid van dolby digital naar normaal verzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is juist het probleem ook niet,ik wil hem juist op dolby digitaal tot nu werkt alleen maar pro7. het probleem opzich weet ik ook wel maar is er al een oplossing voor gevonden? rolleyes.gif" border="0 <P>groet ray,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ray,<P>Ik volg al enkele weken het DD5.1 probleem met PW bij onze Duitse Freunde (www.satellite-board.de). En wat ik er zo van meekrijg is dat nu de hele Duiste DD5.1 humaxsatgemeenschap op de patch van humax zit te wachten, en te wachten, en te wachten mad.gif" border="0mad.gif" border="0 dus het kan nog even duren.<P>Meer nieuws is er helaas nog niet.<P>Greetings Newtonsat rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan de Hummer, maar aan PW.<BR>PW interesseerd het geen r**t dat de Humax het met hun Dolby versie niet doet. Als het maar op hun heilige Dbox draait is er niets aan de hand. mad.gif" border="0blush.gif" border="0laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...