crazymans Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Mijn internet gaat als een speer, maar vreemd genoeg kan ik niet meer in mijn eigen router komen! Ik heb al een tijdje veel moeite om er bij te komen via http of telnet en uiteindelijk lukt het dan toch wel maar vandaag lukt het helemaal niet meer. Het is een Speedtouch 570i en ik gebruik XPSP2 en draadloze netwerkkaartjes. XP Firewall stoppen heeft geen effect. Twee weken geleden heb ik 2 poorten toegevoegd, gesaved en opnieuw gestart. Voor de rest werkt alles perfect! Wat zou dit kunnen zijn? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Ome Merde Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 hoe probeer je die router "binnen" te komen ? via wifi of via utp ? configuratie kan je het beste uitvoeren via de ethernetport die erop moet zitten. merDe deze ruimte is te huur
Bigfoot Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Als er een resetknop op zit zou ik hem zo resetten. Als dat niet kan kun je hem misschien met een seriele kabel benaderen.
Gast Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Lijkt een omgevallen bitje oid. Ga voor een normale reset (spanning eraf en weer erop) en als dat niet helpt, terug naar fabrieksinstelling (default knopje achterop indrukken tot de leds aan de voorzijde gaan knipperen, pagina 88 van het manual). Daarna moet je wel weer de hele configuratie afwerken als je hem niet op je PC gesaved hebt... Groet, Skippy2
crazymans Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Geplaatst: 2 januari 2005 Ik gebruik wifi, heb hem uit&aan gezet en ik kan er weer in. Over een week of 2 waarschijnlijk weer hetzelfde. Als ik op de PC eigenschappen van Internet Services deed dan gebeurde er niks en uiteindelijk kwam dan een veld met "lege" services. Blijkbaar maakt dat uPNP op 1 of andere manier de router/pc verbinding instabiel. Met internetten heb ik echter nooit problemen! Kan ik de routergegevens op PC opslaan (saven)? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
crazymans Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Geplaatst: 2 januari 2005 Ik kom er nu alweer niet in! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Bigfoot Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Heb je wel de laatste firmware op de speedtouch?
crazymans Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Geplaatst: 2 januari 2005 Als ik er weer in kan zal ik eens kijken, maar hij is pas een half jaar oud .... ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen