Ga naar inhoud


NTSC en Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand hier of en hoe de Humax 5400 met NTSC overweg kan. Op de Telstar 12 sat. zijn er soms feeds in NTSC. Is de Humax in staat dit NTSC signaal op t scherm te toveren zodat mijn Multi system tv ermee overweg kan? Heeft er iemand ervaring hiermee? Op de humax site staat er het volgende over maar daar heb ik niet zo veel aan:<P>The Latest Notice <P>Notice on downloading of NTSC/PAL Multi software<BR>Now, the NTSC/PAL Multi software for IRCI-5400 and F1-ACE are available. You can get it by contacting your local dealer. <BR>At this time,you should check the system ID of your receiver at the "Status" menu. <BR>HUMAX receivers have different system ID according to the model name and hardware structure. <BR>You should download applicable software according to your system ID. <BR>And please be aware of that the existing system ID would be changed into a new one after downloading. <BR>The 0016.xxxx of IRCI-5400 is changed into 0025.xxxx and 0031.xxxx of F1-ACE is done into 0073.xxxx <BR>The rear 4 digits can be 0000,0200,0400 or 0600 <P>Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om ff wat specifieker te worden. Ik heb in een eerdere post gelezen dat de versie 1.01.10 Geen NTSC aankon en dat daarom de gene die poste (zeeteefje) besloot de "oude" versie te blijven gebruiken. Om welke versie gaat t hier? Kan die versie wel PW ontvangen?<P>Wie heeft er ervaring met het ontvangen van MSNBC op de Telstar mbv humax 5400?<P>Nogmaals bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...