ronald gebhardt Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Hallo allemaal, Ik heb onlangs op mijn philips een nieuwe scan gemaakt van de Thor. Nu vind ik echter niet meer het BBC Food kanaal. Is die verdwenen? Andere (vooral FTA) kanalen vind ik overigens wel, maar het ging mij nu juist om dit ene kanaal. Groeten, Ronald Gebhardt
Anmax Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Is er toch nog steeds, echter wel in Conax!! Zie hier onder: Name Country Category BBC Food United Kingdom Cooking Satellite Transponder Beam Thor 2 (0.8°W) 2 Nordic Standard Frequency Polarisation SR FEC NID TID DVB/MPEG2 11229.00 MHz Horizontal 24500 7/8 70 4 SID VPID Audio PMT PCR TXT 2501 513 644 English 35 513 0 Encryption(s) Packages Conax Canal Digital Nordic DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
Gast Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 Citaat: Hallo allemaal, Ik heb onlangs op mijn philips een nieuwe scan gemaakt van de Thor. Nu vind ik echter niet meer het BBC Food kanaal. Is die verdwenen? Andere (vooral FTA) kanalen vind ik overigens wel, maar het ging mij nu juist om dit ene kanaal. Groeten, Ronald Gebhardt Bij mij ook beeld (heb het zelfs nu aanstaan op BBC Food).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen