Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na diverse interne chats met andere moderator ben ik nu al meer als 2 maanden aan het experimenteren met een originele betaalde kaart van een Griekse provider die in Ir 2 uitzend.

Had ik eerst een variatie van wat uitlees software ik heb het op aanraden van een tip van een van onze moderator geprobeerd met een DOS programma, al draai ik lekker op XP, DOS gaat lekker.

Ik kan toch redelijk positief zijn daar de clone werkt en meeloopt met de key wissel.

Benodigd was een originele betaalde abbo en een originele met daarop niet betaalt. Jullie raden het wellicht wel; heb de originele op de nadere originele niet betaalde, dus niet geldige kaart gekloond en deze werken nu. Inmiddels hebben wij vanaf gisteren 12 kaarten bij vrienden die meelopen.

Voor wij is dit geen probleem daar ik 2 uur rijden van Griekenland zit en dus aan originele kaarten kan komen. Voor de zogenaamde hack van niet originele kaarten hoor ik wel regelmatig iets opduiken in diverse boards, maar zelfs de Griekse collega’s zijn het er mee eens dat dit NOG steeds berust op onzin. Wel weten we inmiddels dat er gebruikt word door niet een key per keer maar een combinatie van 2 tegelijkertijd.

Reden dat dit als nieuws gemeld wordt door mij is dat dit volgens goed ingelichte bronnen ook opgaat voor Via2. Ik stel voor dat we hier maar niet te diep op in gaan en dat van mij part de discussie doorgaat in het Irdeto forum......

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.