Ga naar inhoud


No or bad Signal na update......


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,<P>Ik heb net mijn Humax 5400 voorzien van een nieuwe software hic10110pNL.<BR>Nadat ik dat gedaan had heb ik last van het volgende zenders die ik voor die tijd normaal kon ontvangen doen het niet meer.<BR>Het bericht NO OR BAD SIGNAL...of nu dus<BR>GEEN OF SLECHT SIGNAAL...als ik mijn oude <BR>Philips 5816 erachter hang is er geen probleem. KAN IEMAND MIJ VERDER HELPEN MISCHIEN DOE IK IETS NIET GOED!.<BR>Ik heb een gewone dish 80 cm nog niet draaibaar met een Twin LNB uitgericht normaal op de ASTRA al een paar jaar lang.<BR>Wat info over de software in de ontvanger.<P><BR>H/W Versie OAK I&II 2.1<BR>S/W Versie HIC10110pNL<BR>Driverversie DIC10110pNL<BR>S/W laatste update 9 MEI 2001<BR>LOADER VERSIE H 2.08 (0016.0600)<BR>CI MODULE 1 ASTON <P>Graag hulp mischien heb ik mn LNB settings<BR>of frquenties niet goed staan ofzo...<P>Groetjes TERRASAT

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Terrasat,<P>Het zou kunnen zijn dat door het inspelen van de nieuwe software, de antenne settings voor b.v. LNB, Disecq, 22kHZ etc verloren zijn gegaan of zich versteld hebben.<BR>Controleer maar even deze settings. Kan zijn dat het daaraan ligt.<P>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien je kanalen lijst met setedit oakv3 erin gezet?? en heb je dat proggie geregd met een crack?? dan heb je dus een probleem wat je hierboven beschrijft. proggie opnieuw installeren zonder de crack en lijst opnieuw uploaden, en problemen zijn verholpen... shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...