Ga naar inhoud


providers


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb mijn oude reciever in geruild voor de hummie.ik gebruik de prem/orf file nu is de vraag zijn er alleen maar files met prem/orf voor de humax of zijn er nog met meerdere providers.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn echt wel meer file's waar je meer mee kunt ontvangen, maar waarom zet je ze zelf niet in elkaar dat scheelt toch een hoop zoek werk.<BR>Als je, je er een beetje in verdiept is het een makie, vooral met de nieuwe software de 10+ van humfree.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik weet dat het kan met meer providers voor de humax dan alleen prem/orf zet ik ze zeker zelf in elkaar. maar op het board van duck (humax board) kreeg ik het antwoord dat alleen de providers van prem en orf het maximale is wat op de kaart kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Django, <BR>dat was dus tot zeer recent ook zo. Gelukkig is er nu een patch die de hummie cam een echte allcam maakt en daarmee kan je weer wel meerder providers op je kaart hebben staan.<BR>ander voordeel is dat je de hummie niet meer<BR>uit/aan hoeft te zetten als je van provider wisselt.<BR>Patch is te vinden bij humfree.<BR>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...