Ga naar inhoud


eurosport


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik vind het antwoord op mijn vraag een beetje<BR>kinderachtig maar ja het schijnt zo te moeten<BR>Dus maar opnieuw de vraag hoe kan ik eurosport ontvangen met mij humax heb dus wel!!! een abo maar eurosport staat niet in mijn zaplijst .<BR>hoe zet ik deze er in bv welke frec enz enz<P>gr peter laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


eurosport zend volgens mij alleen maar uit in seca en de humax is een irdeto ontvanger .<BR>Dus zul je moeten werken met een seca module en je abonnement aanpassen,als je al gebruik maaakt van het seca abonnement dan zul je de zenders opnieuw in je hummie moeten laden.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad beetje botte en ondoordachte reactie van onze Deputy! Jammer dat dat zo moet. Hij zal je vast nog wel zijn excuses aanbieden! wink.gif" border="0 <P>Greetz,<BR>Harrie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen botte reaktie van de Deputy.<BR>We moeten hier erg voorzichtig zijn met wat er gepost wordt.<BR>Als iemand een posting plaatst en het lijkt dat het gaat om een antwoord voor vrijschakelen te krijgen sluiten wij het topic direct.<BR>Als de vraag anders gesteld zou zijn (bv op welke sat. of transponder zend eurosport uit)zou deze posting ongemoeid zijn gebleven.<P>Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.<P>Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Eurosport wel met Irdeto te ontvangen (of zelfs zonder). Je hebt dan wel de duitse versie als ik me goed herinner. Zou thuis even moeten checken waar ie zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FTA in Irdeto : is dat niet een beetje tegenstrijdig? laugh.gif" border="0<P>Waarom moeten Nederlanders, Fransen, Spanjaarden, enz. eigenlijk betalen voor commentaar in moers taal, terwijl de Duitsers gratis kunnen kijken en luisteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

....omdat de Duitse regering de auteursrechten afdraagt! Daarom ook alleen in het Duits en dus FTA!<BR>EuroSport Fr zit op: 11778V 27.500 3/4<BR>EuroSport NL zit op: 12246V 27.500 3/4<BR>EuroSport Gr zit op: 11954H 27.500 3/4 FTA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...