Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allen,

Hoe en met welk programma kan ik het beste/snelste van een muziek-dvd een audio-cd maken.

Ik wil namelijk graagvan een gekochte muziek dvd een copy maken zodat ik de muziek in de cd-speler van m'n auto kan draaien.

Wie weet raad?

gr Bob

Geplaatst:
Citaat:
Allen,

Hoe en met welk programma kan ik het beste/snelste van een muziek-dvd een audio-cd maken.

Ik wil namelijk graagvan een gekochte muziek dvd een copy maken zodat ik de muziek in de cd-speler van m'n auto kan draaien.

Wie weet raad?

gr Bob

Daar is een tooltje voor ... vob2audio

Dat zeg ik... lezen!

Geplaatst:
Citaat:
Allen,

Wie weet raad?

gr Bob

Daar is een tooltje voor ... vob2audio
klik

Dat zeg ik... lezen!

Geplaatst:

Hi Barabas,

super bedankt voor de goede hint. Heb het programma gevonden en ik weet nu ook hoe een *.lst file te rippen met smartripper. Alleen als ik vob2audio nu start, de juiste source en target files aanklik en vervolgens op start druk, gebeurd er niks?

weet jij hier misschien iets op?

gr Bob

Geplaatst:

Hi Barabas,

waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben zijn de instellingen van smartripper.

Ik kies en ieder geval rip-method: movie. En bij de instellingen vink ik sowieso "create list-file" aan. Als je 'm dan laat rippen kan Vob2audio er nog niks mee want dan krijg je de foutmelding dat de audio stream niet apart is.

Als ik dan bij smartripper bij het tabblad "stream processing", bij de audio stream "extract to vob" kies dan worden in ieder geval de audio streams apart geript.

Audio2vob geeft dan geen foutmelding maar in het blokje "audiostream" bij vob2audio komt ook niks te staan. Er valt dus niks te converten naar MP3??

Hopelijk kun jij of iemand anders hier iets mee.

gr Bob

Geplaatst:

Hi Barabas,

Het is gelukt! een van de board-leden maakte me attent op het programma dvd audio ripper. Easy te downloaden en werkt als een tierelier.

In ieder geval bedankt voor de support en voor "2make1" 100 punten

gr Bob

Geplaatst:

Goedemorgen 2make1 en Barabas,

NOg een laatste vraag. Welke instellingen zou ik het beste kunnen gebruiken om een zo goed mogelijke kwaliteit rip te krijgen. NTSC moet toch PAL worden of niet. Of heeft dit niks met de audio te maken. (zie bijlage)

gr Bob

781621-dvdaudioripper.doc

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen