Ga naar inhoud


Nieuwe ALLCAM versie voor de Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Planet Hemp heeft een nieuwe versie klaar van de 1.10.10 software voor de Humax 5400. Deze is echt ALLCAM, alle kanalen kunnen dus op dezelfde kaart.<BR>Voorlopig enkel te downloaden op de originele Planet Hemp site.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja maar ik neem aan dat dat dus alleen lukt met een ds9 kaart.<BR>Het in en eruit rukken van de kaart is dan dus niet meer nodig?<BR>Waar vind ik die Planet Hemp overigens? Ik neem aan dat dit een 'legale' site is voor hier te posten of niet soms.<BR>----------------------------------------------<BR>groetjes<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of ik de link hier posten mag,zoja dan zal ik hem hier posten

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dat de link er al staat

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt zowel met ds9 project als met andere kaarten zoals asc1.2 goldwaver enz<BR>Over schakelen tussen canal+ ,premiere ,atv, bd zenders werkt goed zonder de kaart eruit te halen of de ontvanger uit te zetten.<BR>Het maakt niet meer uit welke type kaart je gebruikt het werkt.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Planet Hemp heeft een nieuwe versie klaar van de 1.10.10 software voor de Humax 5400 <HR></BLOCKQUOTE><P>Ik vermoed dat je het hebt over de 1.01.10 software... of niet ?

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die nieuwe patch vandaag in mijn 5400 gezet en het is nu inderdaad mogelijk c-pluz en pw op 1 kaart te zetten.<BR>Wat me wel opvalt is schakelen tussen zenders nu veel trager is geworden en dat het door de zenderlijst heen fietsen (ik bedoel als je de zenderlijst op het beeldscherm hebt) heel erg traag gaat en de cursor vaak behoorlijk blijft hangen.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Planet Hemp raad aan eerst de loader te gaan upgraden door de officiële patch er eerst in te laden, en pas nadien de Planet Hemp patch.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik de Loader version updates vinden voor de Humax 5400 ???<P>Ik zoek, maar kan niet vinden...<P>Zoek update van Loader version 2.07 naar 2.08 shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...