Ga naar inhoud


Nieuwe ALLCAM versie voor de Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Allcam patch werkt prima met een season en vb. wallbanger. Switchen tussen irdeto en betacrypt gaat als een speer. Zelf het switchen van seca naar irdeto of viacess naar irdeto en omgekeerd gaat goed.<P>Heb tot nu toe op de taalfouten na nog geen problemen ondevonden met de nieuwe patch.<P>Stefke. tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Allemaal<P>Wat te doen met een <BR>ALLCAM PATCH en een Loader versie H 2.08 (0016.0600) het schijnt te zijn dat die patch alleen werkt op ontvangers met bootloader H 1.37 en L 2.08. Kan iemand mij adviseren wat te doen? <P>Groetjes TERRASAT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij niet loader H-208 Orginelekaart werkt wel (mc) en een wafer alleen betacrypt ook. maar beide op een kaart lukt me maar niet heb alle mogelijke files en combinaties daarvan geprobeert.<P>[ 18-06-2001: Message edited by: bassie ]<P>heb het voor elkaar !!!! werkt goed<p>[ 18-06-2001: Message edited by: bassie ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De AU is bar en boos te noemen in de nieuwe patch, pak maar eens een Jupiter 1 file zet daarop maar eens de PMK met PROV ID van Str*am géén PK's erbij zetten en steek hem dan maar eens in de ontvanger ( op cult of zo ) van mij mag je de ontvanger ook nog resetten daarna, nou wacht maar tot je een ons weegt want die update komt dus NIET.<P>Steek dan dezelfde kaart maar eens in de oude patch en binnen 10 sec staan je PK's op de kaart.<P>Inmiddels heb ik het voor elkaar met een Funkaart, maar aan de AU mag best nog flink worden geknutseld.<P>Het is een stap in de goeie richting dat ben ik met iedereen eens, maar men mag de patch " nog " zeker niet beter noemen dan de SE 4.7<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ TERRASAT<P>Met loader H 2.08 en system Id eindigend op 0600 kan je eveneens de nieuwe patch erin laden. Ga maar eens kijken op de humfree site.<P>@ Iedereen<P>Nog steeds geen problemen met de nieuwe soft. Heb hem nu draaien met de nieuwe HBEMU 8200. Alles werkt Taq, K*, switchen tussen irdeto, beta, seca en viacess het lijk allemaal kinderspel. Een echte aanrader. Updates heb ik inderdaad nog niet binnen gekregen, maar daar lig ik voorlopig niet wakker van. Denk eraan dit is een eerste versie en alles is voor verbetering vatbaar.<P>Stefke. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij met loader H2.06 werkt ie vlot, op het occasionel hangen na.<P>bij mijn vriend met H2.08 werkt ie niet.<BR>heb de allcam over de originel firmware gezet. Moest ik hem misschien eerst patchen met de hic010110p en met allcam ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand ervaring met de allcam-beta in combinatie met een season ?<P>ik neem aan dat iredto-mode er inderdaad voor zorgt dat de autoswitch zorg draagt voor zappen van PW naar ORF, enz. enz. zonder te resetten, maar welk prog. kun je gebruiken om ook de seca en viacces er in te betrekken zonder reset of aanpassing?<P>greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by A_O_D:<BR><STRONG>IS het ook mogelijk om met GW S*CA te bekijken ? Of ben ik nu iets te enthousiast ?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ja op een goldkaart kun je seca kijken in de irdeto van de Humax.<P>Bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 10 providers erop, alleen ze werken niet allemaal. Kio** en C+ NL werken niet. Taq***** en C+ Italy en C+ France wel. Gebruik ik verkeerde keys ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...