Ga naar inhoud


Palco; kaart erin en eruit


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft iemand anders hier het volgende? Als je naar Palco kijkt dan heb ik last van het volgende probleem met mijn humi 5400. Vlak voordat een film begint schakelen ze over op codering geloof ik met als gevolg dat het beeld op zwart gaat met een foutmelding over geen audio anawezig of zoeits mafs. Als ik vervolgens ff wacht en mijn goldkaart in en uit de de aston schuif komt het beeld weer terug en kun je gewoon kijken. Is gewoon een beetje irritant dat ik telkens voordat een film begint de kaart erin en eruit kan schuiven.<BR>Ik heb een aston 1.05 en gebruik de duckfiles van jun/juli. Iemand met een oplossing? Op Kiosque en Taquilla heb ik nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lotusje,<BR>Je hebt waarschijnlijk een taal gekozen die niet uitgezonden wordt tijdens de film, of de audio pid is niet goed. Vlak voordat de film start worden de geluidskanelen aktief waarin de film wordt uitgezonden.<BR>Sta je bv op engels en wordt engels niet meer uitgezonden, dan gaat de Hum in de stress op het moment dat dat kanaal wegvalt.<BR>Is het niet voldoende om ff te zappen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Aston 1,03 en heb exact hetzelfde fenomeen: beeld wordt zwart met rode band. Na +/- 10-tal seconden komt alles echter automatisch weer goed. No Problemo. wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...