Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds een paar dagen heb ik een skystar 1 ci voor vervanging van mijn TT 1.3. Het signaal is echter veel slechter. Met de zelfde schotel en lnb. Een 60 cm schotel.

Heb ik een grotere schotel nodig?? Of is er nog een andere oplossing??

Ik gebruik progdvb. Pentium4 etc.

Geplaatst:

Hallo OmePeter.

Is het signaal ook in het beeld slecht of alleen op de signaal indicatoren ?

Deze zijn in de DVB software, en met de verschillende PCI DVB kaarten nl erg verschillend. Ik heb Skystar 2 kaarten lopen en een PCTVsat, en die geven met dezelfde schotel grote verschillen in signaalsterkte. Ook de verschillende DVB programma's en soms verschillende versies van hetzelfde programma geven vaak grote verschillen bij mij. Zo geeft DVBdream 8.7 en 8.5 level 0 en quality 100%, terwijl altDVB level 0 en quality 50% geeft en progDVB level 72 en quality 72% en die laatste lopen altijd gelijk op.

Als je ook slecht beeld hebt, dan kan het de gevoeligheid van de ontvanger zijn.

Is het op alle transponders even slecht, of kun je verschil zien in transponders onder de 1170 MHz en daarboven.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

als je wel beeld hebt zou ik me nergens druk over maken die meters zeggen niet zoveel ,kan heel erg verschillen per aparaat .

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

Hallo omepeter .zeker dat is de kaart van de toekomst nu zit nog in de eerste phase u vervacht probleemen met signaal en software en alles wat heeft te maken met het product .ik denk dat technisat druk bezig is met ontwikeling voor deze kaart .neem van me aan hoe weinig news over de kaart hoe slecht het is .het is better terug naar oude kaart of neem een skystar 2 afraichi

post-10916-1318258141,2225_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen