Ga naar inhoud


F1-VACI updaten met firmware?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een F1-VACI van ongeveer een jaar oud, en hij werkt prima. Wat zijn de voordelen als ik de firmware upgrade? En wat betekent Superset, en hoe kan ik zien of ik dat heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Bigfoot,<P>Ik heb ook een F1VACI. Met de laatste software. Superset of non superset is te zien aan de RS232 aansluiting achterop je Hummer. Heb je daar een 9 pol. stekker hen je een superset. Heb je een 9 pol. bus (vrouwtje) dan is het non-superset.<BR>Vraag me niet waar ze die onzinnige uitdrukkingen vandaan hebben, zal wel uit Korea komen of zo.<BR>Ik zou in ieder geval de nieuwste software er in jagen. Of het voordelen heeft weet ik niet. Het ligt er maar aan van op welke software stand je nu bent. Heb je de vorige software stand, dan zijn er nu meer menutalen aan toegevoegd. Verder merkte ik geen verschil. Er is een enorm verschil tussen de eerste en laatste softwarestand. Vooral te zien aan de omgang met het interne geheugen dat zowiezo al aan de krappe kant is. Als je de Hummer aan en uit deed, vergat hij de zendernamen tot op 2 digits. Dat is nu niet meer zo.<BR>Dus, ja, is aan te bevelen. De laatste software is te vinden op de Humaxsite: <A HREF="http://www.humax.co.kr/Main.htm" TARGET=_blank>http://www.humax.co.kr/Main.htm</A> <P>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Svetik voor je goede info. Ik zal gaan checken welke sw versie ik nu heb. Ik dacht wel dat ik een recente versie had omdat het menu ook in het Russisch kan. <P>Ik had laatst wel last trouwens van zendernamen die opeens allemaal kort geworden waren (5 letters ofzo), ze werden weer normaal nadat je op de betr. zender geweest was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jou Hummer Russisch kan, dan heb je met grote zekerheid de laatste versie.<BR>Het probleem met de zendernamen die met de laatste software versie tot op 4 digits afgekort worden, na het in-en uitschakelen, bestaat nog steeds. Maar als je één keer op de zender klikt, staat de naam er weer omdat hij door de data stroom van het betreffende bouket weer word ge-updated.<BR>In het begin irriteerde me dat nogal, maar ik ben er intussen aan gewend. Jammer dat er aan deze software niet meer wordt "gesleuteld". Dat komt omdat het apparaat nu wel zijn "end of life" periode heeft bereikt.<BR>Prima doos trouwens die F1VACI hé...? Ik beleef er tenminste veel plezier aan.<P>Groet wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, dat probleem met die zendernamen treedt alleen op als je erg lange zenderlijsten hebt (TV en Radio)<BR>Als je dus een hoop overbodige troep uit je zenderlijsten gooit, is het probleem weg of minder groot.<P>Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben wel tevreden over de F1-VACI, alleen jammer van die afgekorte zendernamen. Ik heb nu iets van 500 tv-zenders en 300 radiozenders erop, zal in ieder geval alle radiomeuk eraf gooien, daar luister ik toch niet na. Is bekend hoeveel zendernamen hij kan onthouden zonder af te korten? <P>Zijn er geen andere mogelijkheden om de F1-VACI wat up-te-graden ofzo, meer memory erin ofzo?? wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...