Ga naar inhoud


Nieuwe allcam versie in Nederlands.


Ron

Aanbevolen berichten

Zojuist heb ik de nieuwe all-cam versie in het Nederlands van Crazy-Ivan gekregen.<BR>Ik heb deze versie even opnieuw ingepakt met het HDF tool want Ivan had hem vergeten te packen en daar door was ie een beetje groot. Hier kun je hem downloaden [download verwijderd i.v.m. nieuwe versie. nieuwe versie wordt geplaatst zodar deze ons aangeboden wordt] Met dank aan Crazy Ivan voor de vertaling.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 23-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo net bovenstaande versie gedownload <BR>en geinstalleerd maar geen nederlands !!<BR>geeft nu last update datum 9 maart 2001 <BR>dus volgens mij de verkeerde !! het werkt wel !!<BR>groetjes jelle !<p>[ 20-06-2001: Bericht aangepast door: anakin ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo toxiq[q] ik heb gezocht in het menu maar geen nederlandse taal kunnen vinden !<BR>ik heb blijkbaar dan toch een andere versie<BR>want ik heb er geen nederlands in helaas !!<BR>groetjes jelle ! en graag geen hoofdletters<BR>dat staat zo schreeuwerig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt perfect, met een fraaie en verdiende Humfree Background. Heb wel eerst de originele Firmware over 08 Patch gedraaid. Loader 2.07 is veranderd in de H2.08.<BR>Heerlijk PW etc kijken zonder kaartwissel. Thanks laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay pietjebel vraagje ? zit er bij jou wel nederlands in ? of zit dat em aan de loader ?<BR>ik heb L.208 geeft ie aan hier !! zou dat het kunnen zijn ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik heb net bovenstaande versie op mijn humax gezet, echter wanneer ik hem aanzet komt hij gelijk met "Geen uitzending of gecodeerde uitzending". Als ik dan mijn i* kaart eruit haal en dus alleen m'n s*c* kaart er in zit werkt het wel, en dan kan ik ook mijn ir* kaart er weer in stoppen. gezien dat er niet meer meldingen op dit board zijn, lijkt het me een probleem van mijn ir* kaart. (met de vorrige versie patch had ik geen problemen) Heeft iemand nog andere suggesties?<BR>PS nederlands werkt bij mij wel perfect!<P>,,red

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal werkt ook bij mij de wet van Murphey maar wonder boven wonder is mijn o8 patch zoals hierboven gewijzigd in de 10 patch met nederlandse menus etc. Mijn 08 patch was reeds nederlands en de loader was 2.07 (160600). Of de tussenstap met de originele update versie nodig is vraag ik me af maar werkt zo wel perfect! Ik maak gebruik van een ACS 1.2 kaart gewijzigd in een duitse C kaart met C+ en PW en deze werken ook beide als ik de Seca kaart verwijderd heb. cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoeft helemaal niet eerst een oude patch er in te zetten.<BR>Gewoon even de originele 10110 van <A HREF="http://www.humaxdigital.com" TARGET=_blank>www.humaxdigital.com</A> er in zetten (let op de juiste ID) en dan de patch. Als je al over loader 2.08 of 1.37 beschikt is dat niet nodig.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 20-06-2001: Bericht aangepast door: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je Seca wil gaan decoderen op je embedded Irdeto CAM zul je daarvoor ook de desbetreffende PIC en EEPROM files moeten programmeren op je goldcard anders krijg je de melding dat de zender niet uitzend of gecodeerd is! Het kwekkende eendje heeft ze inmiddels op zijn site geplaatst!<P>Succes ermee,<P>Crazy Ivan. shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die eend heb ik geprobeerd. Krijg de Bin file er alleen in via een loader (Winphoenix) waarna ik de Pic vul met Pic-humax.hex. Idee is goed maar ik krijg geen beeld zonder de Seca kaart. Wat gaat er verkeert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...