Ga naar inhoud


Nieuw in Humaxland


Gast

Aanbevolen berichten

De niet SECA providers krijg je natuurlijk altijd als ze vrij zijn (ongecodeerd uitzenden) of in geval van een andere norm bv Viaccess, natuurlijk met een andere CAM.<BR>Als je je schotel draaibaar maakt, zijn er nog een paar Seca providers op de hete vogel.<BR>Die waarden met je signal level is volkomen normaal. Als je signal quality zo goed is als je aangeeft, is er geen reden om je ongerust te maken.<P>Groet wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik bedoelde eigenlijk de niet Astra providers (foutje) zoals voor de H.B. enzo ,dan hoef ik dus niet te wisselen met nog een Goldie voor al die Italiaanse Paketten op de buis(vooral Voetjebal dan).<BR> <BR> laugh.gif" border="0 Thanks laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flips weg, 5400 met patch en Cam 1.05 erin.<BR>Als ik deze set draaibaar wil maken hoe zit het dan met de niet Seca providers! Hoeveel providers gaan er maximaal (16?) op een Goldie?<BR>En mijn Signal Level krijg ik niet hoger dan 67%, is dit normaal? De Signal Quality is wel Oke.(80-100).<P>Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een signal level van meer dan 50% is goed, enkel een zeer goede sat kabel en niet te lang kan je signaal nog omhoog brengen, maar dit is absoluut niet noodzakelijk, ik werk zelf met een kabel van 50 meter en heb een signaal level van 59% en geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tip! koop een biosat schotel(ovaal)85% op astra en 80% op hotb.<P>geen last van regen alleen bij storm.<P>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met een 63 cm Triax schoteltje op ca. 75% signal quality, en met een 40cm schoteltje icm. sharp lnb op ca. 65%. Heb ze momenteel beide buiten hangen op een DiSEqC switch, en met het 40 cm schoteltje blijf ik zelfs bij de wat zwaardere regenbuien gewoon beeld houden (behalve dan enkele zwakke transponders). Met 63cm zelden wegvallend beeld gehad, alleen bij echt zeer zware stortbuien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...