Ga naar inhoud


seca zonder cam in hummie 5400....


Gast

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ic706:<BR><STRONG>het werkt....zojuist goldkaart geprogt en<BR>hopla beeld op alle kiosks...wat volgt er nog?<BR>allen proberen..<BR>luc</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoi IC706<BR>Euh met welke kaart werk je?<BR>Een SEASON of zo'n DS9 kaart?<BR>of een gewone GW Card ...filez anders<BR>graag ...LOL of een link<BR>en met de ALLCAM Patch zeker...<P><BR>Groetjes TERRASAT<BR> smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links naar informatieve sites mogen best hoor. Enkel geen links naar key-pagina's.<BR>Alles wat onze hobby ten goede komt kunnen wij toch moeilijk verbieden? Zeker nu canal+ geen antwoord meer gegeven heeft op de vragen van ons en de host provider.<BR>Voor zover ik weet is alleen het plaatsen van decoderingssleutels op een board verboden en/of DIRECTE links daar naar toe.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@toxic[Q],<BR>dus een link naar de index pagina van d**k mag wel?, omdat er op die pagina 2 buttons staan waarvan de een vermeld KEYS en de andere Files. Zolang ik maar niet direct naar die twee sub pagina's doorlink maar naar de indexpagina krijg ik dus geen probleem?? Deze vraag is niet bedoelt op te "stangen" maar je boven staande reply verbaast mij een beetje om dat ik dacht dat je inderdaad niet mocht linken naar dergelijke informatieve sites wink.gif" border="0 . Ik ben trouwens wel van mening dat je beter adressen van dergelijke si<p>[ 25-06-2001: Bericht aangepast door: the librarian ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik laat het even aan jullie over. Canal+ heeft verzuimd ons exact mede te delen wat wel en niet mag en in het Nederlandse wetboek van strafrecht kunnen wij er helaas niets over vinden. Wij hadden Canal+ gevraagd ons nu eens exact te vertellen wat op een board als deze wel en niet mag (wettelijk gezien dus) maar schijnbaar hebben ze de interesse in ons board verloren. Dus wat mij betreft mag het omdat je met een dergelijke link naar een site gaat waar ook gewoon hele informatieve zaken staan. Zoals de artikelen in de Telegraaf:-))<BR>Kijk, een link naar een key site is wat anders. Daar staan direct de decoderingssleutels waarmee men gratis naar betaalzenders kan kijken. Dat mag natuurlijk niet. En wij willen ons natuurlijk niet strafbaar maken. laugh.gif" border="0 Het gaat hier tenslotte om de hobby. Niet om het gratis kijken.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

T'is me nu wel duidelijk dat een en ander nog niet duidelijk is laugh.gif" border="0 . Maar voor mezelf heb ik zo iets van helpen en aanwijzingen op het board, en links naar sites via PM dit om het ongewenste geintreseerde partijen niet te makkelijk te maken. <P>GRTZ,<BR>Andre<p>[ 25-06-2001: Bericht aangepast door: the librarian ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...